سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

اجرای برنامه‏ های توانمندسازی و تحکیم خانواده در سمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: این نهاد در زمینه ایجاد خانواده‏های سالم با اجرای برنامه‏های مختلف توانمندسازی، کارانگیزی و تحکیم خانواده گام برمی‏دارد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، نجفعلی انتظاری صبح امروز در همایش تجلیل از 100 نفر از مادران موفق زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان سمنان توانمندسازی خانواده‏ ها را از اهداف مهم این نهاد عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان اضافه کرد: جامعه سالم با وجود خانواده سالم تحقق می‏یابد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان سمنان نیز برای تحقق این مهم با تمام تلاش در زمینه ایجاد خانواده‏ های سالم با اجرای برنامه ‏های مختلف توانمندسازی، کارانگیزی و تحکیم خانواده گام بر می‏دارد.

حجت ‏الاسلام سیدجلال احمدپناهی امام جمعه موقت سمنان نیز ضمن گرامیداشت روز خانواده، با اشاره به آیاتی از قران کریم در زمینه رخدادهای مذهبی روز 24 و 25 ذی‏الحجه و نزول آیات قرآن در شان و جایگاه انسان سخن گفت.

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان سمنان نیز با خواندن پیام سرپرست کمیته امداد مرکز به مناسبت روز خانواده، به نقش مادران در ایجاد نشاط و شادابی در محیط خانواده اشاره کرد.

قربانعلی حسن‏ آبادی تصریح کرد: زنان توانمند در عزت و تقویت بنیان خانواده نقش مهمی دارند.

وی اجرای طرح نظام جامع آموزش خانواده را از جمله برنامه‏های واحد فرهنگی در راستای برنامه‏ریزی برای شناسایی و تقویت بنیان خانواده دانست.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان مشارکت فعالانه مادران در زمینه اجرای طرح فلاح، پایبندی به اعتقادات مذهبی، ولایت‏مداری، توجه به تحصیل فرزندان و ترغیب بی‏سوادان در امر سوادآموزی را از ملاک‏های مادران موفق یاد کرد.

در این همایش با حضور مدیران کمیته امداد شهرستان‏های سمنان و گرمسار و کارشناسان استانداری و آموزش و پرورش استان سمنان از مادران شرکت‏ کننده تجلیل شد.

این همایش در سالن اجتماعات کمیته امداد شهرستان سمنان برگزار شد و از هشت مادر موفق به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد./ج1

برچسب ها: سمنان ، تحکیم ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.