سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"زندگی هدفمند" با شاهین فرهنگ در ارگ آزادی

دکتر شاهین فرهنگ مبتکر آموزش های نوآورانه روان شناسی خانواده و موفقیت، تجارب سال ها تحقیق و تدریس و سخنرانی های خود درمجامع داخلی و خارجی را در همایش "زندگی هدفمند" در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شاهین فرهنگ دكترای روانشناسی تربیتی از دانشگاه هاروارد آمریكا، با حضور در مجموعه فرهنگی هنری ارگ آزادی، در باره مهارت ها، روش ها و شیوه های درست انتخاب اهداف و به کارگیری اصولی آنها در زندگی سخنرانی می کند و راهکارهای علمی و کاربردی دستیابی به زندگی هدفمند را با مصداق هایی روشن و به زبانی ساده ارایه می دهد.
شاهین فرهنگ متولد 1345 تهران، دكترای روانشناسی تربیتی از دانشگاه هاروارد آمریكا با معدل ممتاز، فوق لیسانس جامعه شناسی، فوق لیسانس پژوهشگری و از مولفین و مدرسین برجسته مهارت های زندگی و علم موفقیت در ایران است.
بر اساس این گزارش شاهین فرهنگ از سال 1370 به صورت جدی به این حوزه ورود کرد و تاکنون درهمایش های متعددی در ایران و کشورهای مختلف حضور داشته و سخنرانی ها و آموزش های ابتکاری وی مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفته است.
همایش " زندگی هدفمند " با هدف توانمندسازی کارکنان در اداره زندگی شغلی و خانوادگی ، به همت شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، در روز دوشنبه 22 آبان ماه جاری از ساعت 9 تا 11 در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی هنری ارگ آزادی واقع در خیابان آزادی ، تقاطع یادگار امام (ره) ، برگزار می شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.