سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

مردم اصفهان به زاینده رود زنده اند

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تولیدات کشاورزان و صنعتگران و زندگی و روحیه مردم اصفهان به زاینده رود وابسته است و مردم اصفهان به زنده رود زنده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ؛ سید عبدالوهاب سهل آبادی در همایش راهکارهای دستیابی به تولید پایدار، خشکی زاینده رود را مورد اشاره قرار داد و گفت: هنوز کوچکترین اتفاقی در زمینه بازگشت حیات به زاینده رود نیفتاده است.

وی خاطرنشان کرد: استان اصفهان از نظر پرداخت مالیات در کشور اول ولی در دریافت بودجه، ماقبل آخر است.

سهل آبادی خطاب به مسوولان استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از شما می خواهیم ما را در پیگیری مسایل و مشکلات تولیدکنندگان همراهی کنید.

نایب رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان بیان کرد: اصفهان شهر فولاد و قطب اول نساجی کشور است و بیش از 50درصد آجر کشور را تولید می کند.

سهل آبادی با بیان اینکه در استان بیش از 8هزار واحد صنعتی و نزدیک به هزار واحد معدنی وجود دارد، تصریح کرد: بارها مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان را در جلسات مختلف مطرح کرده ایم.

گفتنی است در این همایش که در اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد، نمایندگان کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم استان در مجلس، روسای اتاق های بازرگانی سراسر کشور و جمعی از فعالان اقتصادی استان حضور داشتند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.