سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

حضور هنرمندان برجسته در سوگواره "72 بغض بوم"

دبیر اجرایی همایش عاشورایی 72 بغض بوم از حضور استادان برجسته استان آذربایجان شرقی و کشور در این همایش خبر داد.

 

کریم نژاد درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز،افزود: این همایش در هشتمین دوره برگزاری خود به صورت منطقه ای در سطح شمالغرب برپا می شود که در این همایش استادان و هنرمندان موفق استانی و کشوری حضور می یابند.

وی با اشاره به آغاز نام نویسی و ثبت نام علاقه مندان در همایش 72 بغض بوم گفت: ثبت نام هنرمندان نقاش، تصویرساز و خوشنویس آغاز و تا 26 آبان ادامه دارد که از اساتید برجسته ای همچون داریوش امین افشار، کهنمویی، مرتضی شریفی از تبریز و استاد و نقاش مرتضی گودرزی دیباج از تهران برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده است.

مسئول برنامه ریزی و ارزشیابی حوزه هنری آذربایجان شرقی همچنین از حضور استادان خوشنویسی استان هم خبر داد و اظهار داشت: خوشنویسان برجسته استان همچون استاد زنوزی، تجویدی، کاظم کاظمی و کاظم دوستی فرد هنرمندان خوشنویس را در همایش 72 بغض بوم همراهی خواهند کرد.

کریم نژاد همچنین یادآور شد: استاد دیباج جلسه سخنرانی را ساعت روز 29 آبان ساعت 16 در محل خانه فرهنگ ارشاد را با موضوع هنر متعهد و هنر عاشورایی برای هنرمندان و علاقه مندان برگزار خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام در سوگواره 72 بغض بوم تا 26 آبان ادامه دارد، گفت: علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند به صورت حضوری به محل سینما قدس، حوزه هنری آذربایجان شرقی به واحد تجسمی مراجه کرده و یا از طریق تماس تلفنی به شماره 04115552557 اقدام کنند./س

برچسب ها: حضور ، هنرمندان ، بغض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.