سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

خوزستانی‌ها در جدول رکوردهای کاندیدای دریافت جوایز جشنواره سینما حقیقت

با اعلام اسامی نامزدهای دریافت جایزه از ششمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت اسامی رکورددارهای جدول بهترین‌های جشنواره هم معرفی شدند که نام فیلم‌سازان خوزستانی هم در میان آن‌ها دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ فرشاد اکتسابی با هشت عنوان نامزدی در گونه‌ها و رشته‌های مختلف در صدر جدول بهترین‌های جشنواره قرار گرفت.

«فرشاد اکتسابی» با 2 فیلم مستند «راز یک مجسمه» و «مجنونی از اسکاندیناوی» در بخش مستند تاریخی و مستند پرتره جشنواره ششمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت حضور داشت. او به همراه عوامل فنی و پژوهشی فیلم‌هایش نامزد دریافت هشت جایزه از این جشنواره شده است.

عبدالحمید ارجمند هم در مقام کارگردان مستند سیاسی «مرگ در دور دست»، تهیه‌کننده «مجنونی از اسکاندیناوی» و پژوهشگر مستندهای «راز یک مجسمه» و «مجنونی از اسکاندیناوی» کاندید دریافت چهار جایزه از جشنواره سینما حقیقت شده است.

فیلم‌ «از نفس افتاده‌ها» ساخته عباس امینی هم دیگر فیلم خوزستانی است که نامزد دریافت سه جایزه از ششمین جشنواره سینما حقیقت شده‌ و در جدول رکوردها قرار گرفته است.

«نفت، آتش، خاک» ساخته عارش کوردسالی و «ز گفتار دهقان...» ساخته حمید جعفری هم دیگر فیلم‌های خوزستانی هستند که در 2 رشته کاندید دریافت جایزه شده‌اند و در رکورد جدول بهترین‌ها برای دریافت جوایز قرار دارند./س
 

برچسب ها: رکورد ، جشنواره ، حقیقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.