سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطيلي 85 درصد از مراکز توزيع بنزين در نيويورک

85 درصد از مراکز توزيع بنزين در نيويورک و مناطق اطراف آن هنوز بعد از طوفان سندي بازگشايي نشده است .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني فاکس نيوز،  دفتر شهردار نيويورک اعلام کرد در حالي که قبل از طوفان سندي در نيويورک حدود هشتصد مرکز توزيع بنزين فعال بود بعد از طوفان اکثر اين مراکز تعطيل شده اند  و تنها دويست مرکز توزيع بنزين به مردم خدمات عرضه  مي کنند. به عبارت ديگر از مجموع مراکز توزيع بنزين در نيويورک و مناطق اطراف آن تنها بيست و پنج درصد مراکز سوخت مورد نياز مردم را توزيع مي کنند.
کوين باير رئيس توزيع کنندگان بنزين در منطقه لانگ ايسلند نيويورک در مصاحبه با شبکه تلويزيوني فاکس نيوز گفت روند توزيع بنزين در نيويورک در روزهاي اخير به تدريج بهتر شده است اما مردم همچنان ناچارند براي دريافت سوخت حدود پنجاه دقيقه در صف ها انتظار بکشند. وي گفت قطعي شبکه هاي ارتباطي در مناطق طوفان زده آمريکا همچنين باعث شده  است  افراد نتوانند در مراکز توزيع بنزين کارت هاي اعتباري ارائه کنند و بايد پول نقد بدهند که اين مساله محدوديت هاي توزيع بنزين را در مناطق طوفان زده آمريکا تشديد کرده است.
رئيس توزيع کنندگان بنزين در منطقه لانگ ايسلند نيويورک گفت:  مراکز توزيع بنزين در مناطق طوفان زده آمريکا از يک سو با نبود برق و از سوي ديگر با کمبود بنزين مواجه هستند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.