سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حق‌شناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

ضعف مديريتي موجود در جريان اصلاحات/تلاش براي ايفاي نقش مثبت در بزنگاه تصميم سازي

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با اشاره به ضعف مديريتي موجود در جريان اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان در تلاش هستند در بزنگاه تصميم‌سازي نقش مثبتي را ايفا كنند.

محمدجواد حق‌شناس در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اين نكته كه انتخابات سال 92 به‌نوعي راهكار و شاخص‌هاي حركتي كشور را طي 8 سال آتي تعيين مي‌كند، اظهار كرد: از اين حيث سال آينده يكي از سال‌هاي مهم در تاريخ داخلي سياسي كشور براي مردم، احزاب و نخبگان حوزه سياست خواهد بود.

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد مدعي شد: با توجه به روند امروز در كشور که شاهد آن هستيم انتخابات سال آتي مي‌تواند به‌عنوان نوعي برون‌رفت از بحران تلقي شود.

وي در ادامه گفت: جريان اصلاح‌طلب طي 8 سال گذشته در بحث اداره كشور از حوزه تصميم‌سازي خارج بوده است.

حق‌شناس ضمن اشاره به اين نكته كه اصلاح‌طلبان در تلاش هستند در بزنگاه تصميم‌سازي نقش مثبتي را ايفا كنند، گفت: با ايجاد زمينه‌سازي مناسب براي يك مشاركت حداكثري در انتخابات آينده اين امكان را فراهم خواهيم كرد كه كشور بتواند از ظرفيت‌هاي جريان اصلاح‌طلب بهره‌مند شود.

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در پايان با اشاره به ضعف مديريتي موجود در جريان اصلاح‌طلب خاطرنشان كرد: معتقدم ضعف مديريت تمام كشور را گرفته است و باعث شده شاخص‌ها به شدت نزول پيدا كند، كه البته جريان اصلاح‌طلبي نيز از اين قاعده مستثني نيست.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.