سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت 95 هزار واحد مسكن مهر در شهر پرند

در شهر پرند بیش از 95 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که این اقدام جز وظایف اصلی ما است

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند به مناسبت گرامیداشت روزخانواده شرکت عمران شهر جدید پرند اقدام به برگزاری جشن با شکوهی با حضور مجریان و هنرمندان توانمند صدا و سیما نمود که این مراسم با استقبال بیش از 4 هزار نفرمواجه شد.

قلعه نوئی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: در شهر  پرند بیش از 95هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که این اقدام جز وظایف اصلی ما است.

وي ادامه داد: در راستای رفاه حال ساکنین شهر پرند، شرکت عمران شهر جدید پرند به عنوان نماینده وزارت راه و شهرسازی بیش از 6 سال دو مجموعه ورزشی به نام های الغدیر و بهشت را راه اندازی نموده است.

وی ادامه داد: همچنین شرکت عمران شهر جدید پرند در حمایت از بخش خصوصی، زمین دو مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی کارتینگ و استخر و سونای دلفین را در اختیار این دو مجموعه قرار داده است که  بیش از 2 سالاز راه اندازی آن می گذرد.

عضو هیئت مدیره با ابراز خرسندی از استقبال بی نظیر مردم شهر پرند از جشن بزرگ روز خانواده تصریح کرد: هدف ما رضایت و آرامش ساکین شهر جدید پرند است از این رودر کنار ساخت و سازهایی که در این شهر در حال انجام است این نوید را می دهیم که درراستای امور فرهنگی و رفاهی مردم هر چه بیشتر در راه اندازی مجموعه های فرهنگی، تجاری، درمانی، خدماتی، آموزشی تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی با اشاره به موقعیت قرارگیری شهر پرند در مجاورت سرزمین ایرانیان بیان داشت: شهر پرند در مجاورت بزرگترین پروژه تفریحی ورزشی گردشگری و اقامتی خاورمیانهبه نام سرزمین ایرانیان قرار دارد که این مجموعه امتیازی ویژه برای زندگی در این شهر محسوب می شود همچنین مجاورت و نزدیکی این شهر با فرودگاه بین المللی امامخمینی(ره) و قرار گرفتن در مسیر آزاد راه های مهم، این شهر را از نظر شهری واقتصادی حائز اهمیت می کند.

قلعه نوئی با اشاره به احداث  14مدرسه و 14 مسجد در اراضی مسکن مهر ادامه داد: امنیت از مهمترین شاخصه های زندگی با آرامش در یک شهر می باشد که شرکت عمران شهر پرند با همکاری نیروی انتظامی غرباستان تهران اقدام به ساخت 6 کلانتری در اراضی مسکن مهر نموده است.

این مراسم که از نظم خاصی برخوردار بود به همت مدیریت روابط عمومی و مدیریت خدمات شهری شرکت عمران شهر پرند برگزارگردید و با استقبال بی نظیر مردم شهر همراه شد همچنین به منظور سهولت رفت و آمدمردم شهر در روز مراسم، 15دستگاه اتوبوس در نقاط مختلف شهر مستقر گردیده بود./س
برچسب ها: مسکن ، مهر ، پرند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.