سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري باند هفت نفره سارقان احشام در اردستان اصفهان

با تلاش ماموران فرماندهي انتظامي اردستان استان اصفهان اعضاي باند هفت نفره سارقان احشام اين شهرستان شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، " سرهنگ "مجيد صالحي پور " صبح امروز با بيان اين مطلب اظهار داشت :در پي وقوع سرقت 323 راس احشام و ربوده شدن چوپانان گله بلافاصله كشف سرقت در دستور كار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت .
اين مقام مسئول در ادامه افزود : در تحقيقات اوليه مشخص شد دو چوپان تبعه بيگانه كه به ظاهر ربوده شده بودند با سارقان همدست بوده و قبل از وقوع سرقت تماس هايي با آنان برقرار و مقدمات سرقت را فراهم كرده اند.
وي بيان داشت : كارآگاهان همچنين با انجام بررسي هاي گسترده خود دريافتند كه يكي از سارقان از افراد خلافكار و داراي سوابق متعدد سرقت بوده كه در مخفيگاهي در شهر ري سكونت دارد.
اين مقام مسئول عنوان داشت: با كسب اطمينان از درستي اين اطلاعات مامورنا با هماهنگي و دريافت نيابت قضايي به ورامين اعزام و وي را دستگير و به شهرستان اردستان منتقل كردند كه متهم هنگامي كه با اسناد و مدارك مستند پليس مواجه شد به بزه انتسابي خود اعتراف و ساير همدستانش را نيز معرفي كرد. 
فرمانده انتظامي شهرستان اردستان اصفهان بيان داشت: سرانجام پس از گذشت چندين ماه كار شبانه روزي و خستگي ناپذير و با به كار گيري اقدامات خاص پليسي مخفيگاه ساير سارقان نيز در شهرستانهاي كرج ، ورامين ، تهران و اصفهان شناسايي و طي هماهنگي و نيابت قضايي با انجام عمليات هاي ويژه تمامي اعضاي باند هفت نفره پرونده سرقت احشام دستگير و تعداد سه دستگاه خودروي سبك و سنگين و 9 خط تلفن همراه از آنان توقيف شد. 
سرهنگ صالحي پور در پايان خاطر نشان كرد:متهمان دستگير شده همراه پرونده تشكيل شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شده و با صدور قرار صادره روانه زندان شدند./ف
برچسب ها: دستگیری ، باند ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.