سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

همت طلاب برای مغلوب‌کردن دشمن در جنگ نرم

امام جمعه سلماس گفت: طلاب به ویژه طلاب جوان باید برای مغلوب کردن دشمنان نظام اسلامی تلاش کنند تا جنگ نرم در فرهنگ و منش ایرانی تاثیری بر جای نگذارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام محمد موسوی در آیین عمامه‌‌گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه سلماس اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اینکه جوانان را از اسلام روی گردان کنند به انواع ترفند از جمله ترسیم کاریکاتور و تولید فیلم موهن دست زده‌اند بنابراین در چنین شرایطی طلاب نباید نظاره‌گر این اقدامات شوند.

وی تصریح کرد: اساتید برجسته حوزه‌های علمیه، روحانیان و طلاب جوان در این ارتباط وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید سیاست‌های منحوس ایادی استکبار جهانی را کنکاش کرده و برای تنویر افکار عمومی به طور گسترده اطلاع‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: طلاب، رسانه‌های جمعی و دستگاه‌های فرهنگی در راستای هدایت جوانان و مهندسی فرهنگی جامعه، رسالت بزرگی بر عهده دارند لیکن انتظار می‌رود دوشادوش هم کار کرده و برای رشد و تعالی فرهنگی میهن عزیزمان به طور مستمر همت کنند.

امام جمعه سلماس با اظهار به اینکه عید غدیر خم را پشت‌ سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: مسلمانان جهان از جمله شیعیان باید متوجه پیام غدیر بوده و به صورت ویژه به این روز توجه کنند.

وی گفت: بی‌شک واقعه غدیر نقش مهم و سرنوشت‌سازی در روند رشد و توسعه اسلام داشته و رمز تداوم نبوت و ترویج کلام خدا در سایه ولایت و رهبری محسوب می‌شود.

امام جمعه سلماس افزود: روز غدیرخم یکی از روزهای والامقام است و از سوی نبی اکرم برترین عید مسلمانان لقب گرفته است.

وی اظهار داشت: تمسک به امر ولایت و اطاعت از رهبری تنها وسیله‌ای است که تاکنون توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

موسوی اضافه کرد: هم‌اکنون در حوزه علمیه امام علی(ع) سلماس 108 طلبه و در حوزه علمیه حضرت زهرا(س) 165 نفر مشغول تحصیلات حوزوی هستند.

این مراسم با اجرای تواشیح و مداحی ادامه‌ یافته و در پایان 9 نفر از طلاب حوزه علمیه امام علی(ع) سلماس عمامه‌گذاری شدند./ب

برچسب ها: جنگ نرم ، سلماس ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.