سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري سارق به عنف وجوه نقد در اصفهان

با تلاش ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان، سارق به عنف وجوه نقد شهروندان دستگير شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ،"سرهنگ حسن ياردوستي " فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت : در پي تماس شهروندي با فوريت هاي پليبسي 110 مبني بر اينكه فردي قصد داشته به زور وجوه نقد وي را در يكي از معابر شهر به سرقت ببرد ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: تيمي ويژه از ماموران كلانتري 13 اصفهان به محل مورد نظر اعزام و پس از تحقيقات اوليه ، مشخص شد ، فردي به زور و با درگيري ، قصد داشته وجوه نقد يكي از شهروندان را به سرقت ببرد كه با مقاومت وي متهم ناكام و از صحنه متواري مي شود . 
اين مقام مسئول عنوان داشت: ماموران در حين گشت زني و تحقيقات انتظامي در سطح شهر موفق شدند متهم مورد نظر را مشاهده و در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير كردند. 
سرهنگ ياردوستي اظهار داشت: متهم به نام "مسعود . ك" به يگان انتظامي منتقل و در بازجويي به عمل آمده ، وي به بزه انتسابي اعتراف كرد. 
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در پايان با بيان اينكه متهم به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد ، از شهروندان خواست: در زمان تماس با فوريت هاي پليسي 110 ، آدرس و مشخصات درخواستي را به طور دقيق اعلام كنند تا ماموران انتظامي در كمترين زمان ممكن در صحنه حاضر شوند ./ف

برچسب ها: سارق ، عنف ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.