سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

افزایش بهره‌وری با استانداردسازی تولیدات امکان‌پذیر

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: استانداردها برای مشکلات راه حل ارائه می‌دهند و نتیجه استاندارد کردن تولیدات افزایش بهره‌وری است.

منصور جلایر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به اهمیت سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: این سازمان از آغاز پیدایش تاکنون، نسبت به حقوق مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان و ارتقای سطح کیفیت محصولات و خدمات و تسهیل تجارت نقش مثبت و ماندگاری دارد.

وی با اشاره به نیازمندی‌های خاص کشور در ارتباط با استاندارد، تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد در اجرای وظایف خود از آخرین پیشرفت‌های علمی، فنی و صنعتی جهان استفاده می‌کند.

جلایر آگاهی بخشیدن به جامعه در خصوص وجود استانداردها را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: بارگیری استانداردها می‌تواند اثر مفید و ارزشمندی در کاهش صدمات و ضایعات، ارتقای بهره‌وری، ارتقای کیفیت و توسعه صادرات و سلامتی جامعه داشته باشد.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی با اشاره به خواسته‌ها و نیازهای مشتری به عنوان معیارهای لازم‌الاجرا برای دستیابی به بازار گفت: بخش اعظم نیروی جامعه درگیر مسائل استاندارد و مزایای آن است.

وی با بیان اینکه تولید با روش‌های گذشته پاسخگوی مسائل مختلف ایمنی، بهداشتی، اقتصادی و زیست محیطی نیست، افزود: استاندارد باید بر پایه صنعت روز گسترش یافته و پیش رود./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.