سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

برای طرح‌ مشترك دانشگاه‌های خرمشهر وبصره دو میلیون دلار هزینه می شود

رییس دانشكده علوم دریایی بصره گفت: دانشكده بصره دو میلیون دلار برای اجرای طرح‌های مشترك دانشگاه‌های علوم دریایی خرمشهر و بصره هزینه می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ 'مالك حسن علی'در پایان نشست بررسی تفاهم‌نامه همكاری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و دانشكده علوم دریایی بصره در گفت و گو خبرنگاران افزود: به منظور همكاری و مشاركت بین دانشگاه علوم و فنون دریایی بصره و خرمشهر جلسات متعددی بین اعضای هیات علمی و دانشگاه برگزار شد كه در این راستا در زمینه اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی به توافق رسیدیم.

وی با اشاره به اجرای طرح مشترك با دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر بر روی رودخانه اروندرود گفت: برای این كار ما بیش از دو میلیون دلار را در قالب طرح پنج ساله اختصاص دادیم و قرار است كه طرف ایرانی نیز اعتبارات لازم را برای اجرای این پروژه تخصیص دهد.

رییس دانشكده علوم دریایی بصره افزود: در نشست امروز در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های مشترك دو دانشگاه با مسوولان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

مالك حسن علی از تبادل دانشجو و استاد بین این دو مركزآموزش عالی خبر داد و افزود: قرار بر این شد كه از ترم آینده دانشجویان در مقاطع دكتری و فوق لیسانس در رشته های شیمی و فیزیك دریا در دانشگاه علوم و فنون دریایی مشغول به تحصیل شوند.

وی گفت: ایجاد بانك اطلاعات مشترك و مجلات و مقالات علمی مشترك بین دو دانشگاه از دیگر موارد طرح شده در این نشست بود./س


برچسب ها: طرح ، مشترک ، بصره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.