سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بیش از 15 هزار نفر از جمعیت روستائیان زلزله زده شهرستان اهر تحت پوشش جمعیت هلال احمر هستند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر از ارائه خدمات به بیش از 15 هزار نفر زلزله زده روستایی توسط این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، محمدیان گفت: پس از وقوع زلزله اخیر جمعیت هلال احمر شهرستان با مشارکت و همراهی ستادهای معین هلال احمر تمامی اهالی روستاهای آسیب دیده از زلزله را تحت پوشش قرار داده و مایحتاج ضروری و امکانات لازم اعم از چادر، خورد و خوراک و پتو و سایر نیازهای عمومی آنها را تأمین کرده اند.

وی گفت: جیره یکماهه اول و دوم شامل نیازهای ضروری شامل برنج، قند، چای، کنسروجات، حبوبات در بین خانواده های روستایی توزیع کامل شده است.

محمدیان افزود: در جهت در امان ماندن از سرمای شبانه فصل پاییز هم اکنون به کلیه روستائیان که دارای دفترچه از سوی جمعیت هلال احمر می باشند کیسه خواب، لباس گرم، کلاه، دستکش و سایر اقلامی که نیاز آنها باشد توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اهر در پاسخ به اینکه چه کمکهای خارجی به مناطق زلزله زده اهر شده است گفت: تنها کمک خارجی کمک کشور جمهوری آذربایجان شامل چای، قند، آب میوه، آب معدنی و بالغ بر 60 فقره چادر معمولی از نوع چادرهای هلال احمر ایران بوده که در منطقه زلزله زده توزیع شده است.

وی، به اظهار نظرهای دروغ غیر کارشناسی برخی افراد غیر مسئول نیز واکنش نشان داد وافزود: متأسفانه برخی افراد گفته اند که لباسهای کهنه در بین روستائیان زلزله زده توزیع شده است با تکذیب اینگونه جو سازی های مغرضانه گفت: تمامی البسه و اقلام توزیعی ویژه زمستان از سوی این جمعیت آکبند و نو بوده و هیچگونه لباس دست دوم در منطقه توزیع نشده است. /س

برچسب ها: بیش ، زلزله ، پوشش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.