سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهم‌ترین اخبار "اقتصادي" شنبه

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران که در روزشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "تامين ارز مورد نياز صنعت خودرو با صادرات 25 درصدي توليدات، کيفيت قابل قبول پرايد در مقايسه با قيمت آن، توليد ساليانه 200 ميليون کفش دست دوز، قيمت سکه و طلا در بازار امروز" و.... است

مهمترین عناوین گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است.

يورو رکورددار کاهش قيمت در بازار ارز آزاد



دلار امروز در بازار آزاد ثابت اما يورو با کاهش قابل توجهي در بازار هاي بين المللي در بازار داخل هم کاهش يافت.

افزايش 65 درصدي نرخ بليط هواپيما منطقي نيست


رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي: افزايش 65 تا 70 درصدي قيمت بليط هواپيما بدون رعايت خدمات و کيفيت تنها جيب مسافران را خالي مي کند.

کاهش 80 درصدي تخلفات مالي دستگاه ها

تمامي دستگاه هاي اجرايي کشور به ويژه دستگاه هايي که با منابع مالي بيشترين سر و کار را دارند برنامه اي ويژه براي همکاري با ديوان محاسبات را در دستور کار قرار داده اند.

قيمت سکه و طلا در بازار امروز


سکه تمام بهار آزادي(طرح قديم) 1 ميليون و 240 هزار تومان شد.

تدوين استاندارد سوخت براي خودروهاي سبک ديزلي


 مديرعامل شرکت بهينه سازي مصرف سوخت از تدوين استانداردهاي خودروهاي سبک ديزلي همزمان با توليد انبوه از سوي خودرو سازان خبرداد.

توليد ساليانه 200 ميليون کفش دست دوز

 ساليانه 200 ميليون جفت کفش دست دوز در کشور توليد مي شود.

کاهش 80 درصدي تخلفات مالي دستگاه ها




تمامي دستگاه هاي اجرايي کشور به ويژه دستگاه هايي که با منابع مالي بيشترين سر و کار را دارند برنامه اي ويژه براي همکاري با ديوان محاسبات را در دستور کار قرار داده اند.

کيفيت قابل قبول پرايد در مقايسه با قيمت آن


 مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: با دستيابي به هدف صادرات 25 درصدي از توليدات مي توان ارز مورد نياز صنعت خودرو را تامين کرد.

پشت‌ پرده توقف ثبت سفارش اولويت‌هاي 9 و 10


 وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: اميدواريم به‌زودي بتوانيم سرمايه در گردش واحدهاي توليدي را از محل 10 درصد صندوق توسعه ملي به توليد‌کنندگان بدهيم؛ به‌دليل متوقف شدن ثبت سفارش اوليت‌هاي نهم و دهم که از کالاهاي پرمصرف و کم‌دوام مردم بوده‌اند يک فرصت استثنايي را براي توليد‌کنندگان داخلي کشور براي توليد اين کالاها فراهم کرده است.

ارتقاي کيفي، رمز ماندگاري در بازارهاي هدف داخلي و خارجي


 مديرعامل شرکت پارس خودرو گفت: توسعه صادرات ماندگاري در بازار هاي هدف داخلي و خارجي در گرو ارتقاي کيفي محصولات توليدي است.

ورود سامانه بارشي جديد به غرب کشور

 مديرکل پيش بيني وضع هواي کشورگفت:با ورود يک سامانه بارشي به کشور، در شمال غرب و برخي مناطق جنوب غرب آفزايش ابر،وزش باد،رگبار باران گاهي با رعدو برق پيش بيني مي شود.

نفت خام سبک ايران 107 دلار


عضو انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت گفت: نفت سبک ايران در محدوده 107 دلار و 73 سنت در بازارهاي جهاني به فروش مي رسد در حالي که نفت آمريکا با کاهش 4 دلاري مواجه شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.