سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طیبی و دانشور با تیم ملی فوتسال تمرین کردند/تمرینات اختصاصی حسن‌زاده

آخرین تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از رویارویی با کلمبیا درحالی برگزار شد که مسعود دانشور و مصطفی طیبی در مراحل آماده سازی تیم شرکت کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در این تمرین که در سالن سرپوشیده "کیلاوت" شهر بانکوک برگزار شد، ملی پوشان فوتسال ایران بیش از یک ساعت و نیم به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.
 تمرین امروز از ساعت 14:30 آغاز شد و ملی پوشان فوتسال ایران پس از گرم کردن زیر نظر "کارلوس" به مرور کارهای تاکتیکی در قالب‌های مختلف پرداختند و آخرین نکات تاکتیکی مورد نظر مربیان را برای بازی با کلمبیا تمرین کردند. مسعود دانشور با رهایی از بند مصدومیت امروز در مراحل آماده سازی تیم شرکت داشت.
 دانشور ضمن انجام تمرینات اختصاصی به گونه‌ای تمرین کرد که آسیب دیدگی‌اش تشدید نشود. مصطفی طیبی نیز که در بازی با پاناما از ناحیه بینی مصدوم شد، امروز با تیم تمرین کرد و پابه پای دیگر بازیکنان دوید.
این در شرایطی بود که علی اصغر حسن‌زاده به علت مصدومیت جزیی به تمرینات اختصاصی پرداخت تا برای دیدار با کلمبیا آماده شود. تیم‌های ملی فوتسال ایران و کلمبیا از ساعت 21 (به وقت محلی) فردا یکشنبه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی فوتسال به مصاف هم می‌روند. این دیدار در سالن "نیمیبوتر" شهر بانکوک برگزار می‌شود./با
برچسب ها: فوتسال ، حسن زاده ، طیبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.