سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعیم سعداوی: تا آخرین لحظه از افشین استفاده می کنیم / میداودی را نمی خواهیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ضمن تأکید براستفاده از آرش افشین تا زمانی که بااین تیم قرارداد هرگونه پیشنهادی به میلاد میداودی مهاجم استقلال را رد کرد.

نعیم سعداوی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هنوز جدایی آرش افشین قطعی نشده است و اگر این قرارداد نهایی شود آرش را تا آخرین لحظه در ترکیب استفاده خواهیم کرد و روی گلزنی ودر بازیهای پیش رو حساب ویژه ای باز کرده ایم.

وی تصریح کرد: پیوستن افشین به لیل فرانسه می تواند اتفاق خوبی پس از چند سال وقفه در زمینه انتقال بازیکنان ایرانی به اروپا باشد و امیدوارم حضور آرش در فوتبال فرانسه بتواند زمینه حضور دیگر استعدادهای فوتبال ایران را در اروپا فراهم نماید.

مربی تیم فوتبال خوزستان در خصوص جزب میلاد میداودی خاطرنشان کرد: باشگاه فولاد هیچ نظری روی میلاد میداودی نداشته است وما او را نمی خواهیم وخبر مذاکره با وی کذب است زیرا باید کادر فنی وی را در تیم فولاد صادر نماید.

سعداودی افزود: در حال حاضر تمرکز اصلی تیم ما بروی سه بازی حساس با تیمهای صدرنشین استقلال – تراکتورسازی و نفت می باشد و تمرینات قطعی را پشت سر گذاریم و با آمادگی کامل در ادامه لیگ به مصاف رقبا خواهیم رفت./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.