سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

گوهر ناب اسلام محمدی را در مقابل توطئه های دشمن حفظ کنیم

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: امروز به واسطه توطئه های شوم و پلید استکبار جهانی، وظیفه همه ما حفظ و پاسداری از جمهوری اسلامی؛ این گوهر ناب اسلام محمدی است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد علاءالدینیˈ در گفتگو خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به پیروزی ˈباراک اوباماˈ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، افزود: اوباما، نامزد دمکرات ها توانست در پرهزینه ترین انتخابات ریاست جمهوری تاریخ آمریکا برای دومین دوره متوالی انتخاب شود.

وی ادامه داد: ملت مسلمان جهان به ویژه مردم ایران می دانند که بین تمامی کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا به ویژه ˈمیت رامنیˈ و ˈباراک اوباماˈ، هیچگونه تفاوتی وجود ندارد، زیرا در این سالها و نیز دوره های گذشته ثابت شده است که رییسان جمهوری این کشور با تمامی شعارها و پیام های خود، از هیات کلانی دستور می گیرند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه در چهار سال گذشته اوباما با وجود تمامی شعارها و پیام های حمایتی خود به نفع ایران، سخت ترین تحریم ها را علیه جمهوری اسلامی ایران روا داشت، تصریح کرد: اوباما با وجود ناکامی های اقتصادی در چهار سال گذشته و بیکاری گسترده در این کشور، از سوی دیگر حوادث مختلف شکل گرفته در جهان به ویژه در ایران توانست در بیشتر ایالت های این کشور بالاترین آرا را به خود اختصاص دهد که این نشان از وجود مرکز قدرتمندی را می دهد که تعیین کننده نقش اصلی در انتخاب ریاست جمهوری در آمریکا است.

این مقام مسوول بیان داشت: ایران برای تک تک آرا ملت خود ارزش می گذارد، ولی در انتخابات های آمریکا مشاهده شده است که آنچه از سوی سران آنان مورد توجه است، در نهایت مورد تایید قرار می گیرد.

وی اذعان داشت: در این دوره از انتخابات بیش از دو میلیارد و 600 میلیون دلار هزینه تبلیغات نامزدها شده است که یک رکورد جدید در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محسوب می شود و این گویای حقیقت واقعی غرب است.

امام جمعه شهرستان دماوند در ادامه با اشاره به حفظ گوهر نابی چون نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر توطئه های پلید دشمن، افزود: آنچه ما را در حفظ این گوهر ناب در مقابل اهداف دشمن حمایت می کند، چیزی جز همدلی و اتحاد نیست.

علاءالدینی بیان داشت: مطالبه امروز ملت ایران از مسوولان کشور، حفظ همدلی و اتحاد بین سران قوا، کنترل گرانی ها در بازار کشور و از سوی دیگر حفظ همدلی بین مردم و مسوولان است، چرا که اینگونه انتخابات ها با شعارهای مختلف عملی می شود، ولی این ما هستیم که باید حافظ منافع خود باشیم.

وی در ادامه به پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای ستاد کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله قاضی، فقیه و عارف برجسته ی معاصر اشاره کرد و گفت: حضرت آیت الله خامنه ای در این سخنان اشاره داشتند که مرحوم آقای قاضی نه فقط برای علما و خواص، بلکه می تواند الگوی عموم مردم باشد.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه با اشاره به وجود کلاس های عرفانی و ترویج آن در بین جوانان، تاکید داشتند که آنچه می تواند به عنوان عرفان ناب معرفی شود، ˈقرآن کریمˈ و ˈاهل البیتˈ است.

علاءالدینی بیان داشت: امروزه مشاهده می شود که عمده پیام های مجالس و مکاتب عرفانی پایانی جز سه موضوع شهوت، ثروت و قدرت نیست و این وظیفه ما است تا با آگاه سازی جوانان و علاقمندان به این مجالس، جایگاه عرفان ناب را معرفی کنیم./س

برچسب ها: اسلام محمدی ، توطئه ، دشمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.