سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

مشکلات اخیر اقتصادی ناشی از تأثیر تحریم هاست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی این چند ماه اخیر بیشتر ناشی از تأثیر تحریم هاست .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان غلامعلی حداد عادل  در جمع نخبگان سیاسی و فرهنگی اصفهان اظهار کرد: مسوولان و بدنه اجرایی نظام جمهوری اسلامی با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند و شرایط بوجود آمده اقتصادی در کشور بیشتر متوجه و تحت تاثیر تحریم هاست.

وی افزود: انصاف نیست تمام مشکلات را به دولت منتسب کنیم و نقش برنامه های دقیق دشمنان و تحریم های به تعبیر خودشان فلج کننده را نادیده بگیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به درک بالای مردم ایران اشاره کرد و گفت: این ملت شرایط را درک می کنند و مشکلات را به پای نظام و دولت نمی نویسند.

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد:دشمنی دشمنان این نظام از اول انقلاب تا کنون ادامه داشته و تنها به فراخور شرایط، نوع و روش آن تغییر کرده است.

وی افزوددشمنان یک روز با تهدید نظامی و روز دیگر با توطئه سیاسی و امروز هم با جنگ تمام عیار اقتصادی به مصاف کشور ما آمده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: ملت ایران همانگونه که در گذشته پیروز شد در این مقطع نیز با وحدت و تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیروز این نبرد تمام عیار خواهد شد .

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، هدف اصلی دشمن از تحریم ها را جلوگیری از رشد و پیشرفت این نظام اسلامی خواند وگفت:دشمنان برای رسیدن به اهداف خود با 120کانال ماهواره ای و دهها هزار شبکه اینترنتی و انواع و اقسام دروغ و تهمت و تبلیغ علیه نظام مشغول تضعیف پایه های اعتقادی جوانان کشورمان هستند.

وی متذکر شد:دشمن می خواهد فشار اقتصادی را با آشفتگی سیاسی در داخل کشور تکمیل کند و همه را به جان هم بیاندازد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد وحدت و جلوگیری از تفرقه و سوءاستفاده از احساسات جامعه ، افزود: همواره رهبری در طول این چند سال همه را به وحدت دعوت می کردند اما در این مقطع حساس ایشان به صراحت و با این تعبیر که اگر هر کسی بخواهد از احساسات مردم سوء استفاده کند خائن به این مردم و نظام است ،نهایت حساسیت این مقطع زمانی را می رساند .

حدادعادل با بیان اینکه باید اقتصاد مقاومتی را در دو بعد دولتی و مردمی جدی بگیریم ، گفت: در بخش اقتصاد مقاومتی در دولت ،انصافا تلاشهای بسیاری شده و باید راه های عبور از مشکلات را پیدا کنند.

وی اضافه کرد: مردم باید با تاسی از رهنمودهای دینی و همچنین فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در مورد سبک زندگی، خود را برای این مرحله گذار آماده و مجهز کنند.

وی همچنین در باره طرح سوال از رییس جمهوری توسط نمایندگان مجلس گفت: بنده به عنوان عضوی از فراکسیون اصولگرایان مجلس معتقدم طرح این موضوع در مقطع کنونی به نفع نظام و انقلاب نیست .

وی این موضوع را موجب تنش در جامعه دانست و افزود: استنباط ما در فراکسیون اصولگرایان مجلس این است که این حرکت منطبق با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نیست.

وی ابراز امیدواری کرد که این موضوع به نوعی حل شود تا بیشتر از این برای دشمنان این نظام و مردم خوراک تبلیغاتی درست نشود .

حداد عادل همچنین گفت:مردم بصیر و باذوق اصفهان همواره در صحنه های مختلف این انقلاب حاضر و همیشه پشتوانه ای محکم برای انقلاب و نظام بوده و هستند./س

برچسب ها: اصفهان ، نشست ، نخبگان ، سیاسی ، و ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.