سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

دو بوكسور سیستان و بلوچستان به رقابتهای جهانی ارمنستان اعزام می شوند

رییس هیات بوكس سیستان و بلوچستان گفت: پرویز كرمزهی و مبین كهرازه به نمایندگی از استان به همراه تیم ملی برای شركت در رقابت های بوكس قهرمانی جوانان جهان به ارمنستان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، حسین ثوری افزود: رقابت های بوكس قهرمانی جوانان جهان از پنجم آذرماه به میزبانی شهر ایروان كشور ارمنستان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: ابتدا قرار بود، این رقابت ها در شهر بانكوك، تایلند برگزار شود كه با انصراف این كشور، فدراسیون جهانی بوكس آماتور (آیبا) ارمنستان را به عنوان میزبان انتخاب كرد.

وی گفت: تیم جوانان ایران نیز از چهار ماه قبل زیر نظر اكبر احدی اردوهای آماده سازی خود را شروع كرد و پس از برگزاری چند مرحله اردو و مبارزات انتخابی، نفرات منتخب برای حضور در پیكارهای جهانی معرفی شدند.

رییس هیات بوكس سیستان و بلوچستان افزود: پرویز كرمزهی در وزن 60 كیلو و مبین كهرازه در وزن 75 كیلوگرم به نمایندگی از استان پیراهن تیم ملی را برای حضور در رقابت های جهانی بر تن می كنند و به مصاف حریفان خواهند رفت.

وی گفت: در وزن 49 كیلوگرم هومن طوقانی، 52 كیلوگرم محمد مردی، 56 كیلوگرم آرش قویدل، 60 كیلوگرم پرویز كرم زهی، 64 كیلوگرم احسان خدایاری، 69 كیلوگرم سالار طهماسبی، 75 كیلوگرم مبین كهرازه، 81 كیلوگرم سیاوش امیدی، 91 كیلوگرم سینا قلعه بندی و در وزن به اضافه 91 كیلوگرم میلاد روشن زاده اعضای تیم ملی ایران در این رقابت ها را تشكیل می دهند./س

برچسب ها: اعزام ، بوکسور ، ارمنستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.