سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

اجرای 224 پروژه راهسازی در استان بوشهر

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای 224 پروژه راهسازی با 218 میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  علیرضا صفایی صبح امروز در آئین افتتاح ساختمان جدید راه و شهرسازی بوشهر که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام اظهار داشت: ساختمان جدید در سه طبقه با زیربنای 1460 متر مربع و با هزینه 1300 میلیون ریال افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: با سیاست‌های دولت در مورد ادغام وزارت راه و مسکن و تدبیر وزیر پرتلاش فعالیت‌های راه و شهرسازی در بوشهر نیازمند ساختمانی با کیفیت بود و این هدف ساختمان جدید راه‌اندازی شد.

این مسئول بیان کرد: فعالیت‌های سخت افزاری، راهداری و راهسازی استان در ساختمان قدیم اداره کل راه و شهرسازی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی بوشهر سال گذشته 230 میلیارد ریال اعتبار داشت یادآور شد: امسال 224 پروژه راهسازی با 218 میلیارد ریال در استان اجرا می‌شود.

صفایی خاطرنشان کرد:‌در ارتباط با مسکن نیز در استان بوشهر 32 هزار واحد مسکن باید احداث شود که امسال بیش از 10 هزار واحد آن افتتاح شده و 4500 واحد آن هم آماده افتتاح است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: با دستور و حمایت‌های راه و شهرسازی روند ساخت پروژه‌های مسکن در استان بوشهر مطلوب است و امروز نیز با حضور وزیر بازدیدهای از پروژه مسکن مهر خواهیم داشت.

لازم به ذکر است در سفر امروز علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی 12 پروژه بندری با 340 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

افتتاح جاده دسترسی به جزیره نگین، افتتاح نمایشگاه راه و شهرسازی، بازدید از پروژه‌های مسکن مهر بوشهر و همچنین بازدید از پروژه‌های راهسازی از دیگر برنامه‌ وزیر راه و شهرسازی در سفر به بوشهر است./ج1

برچسب ها: بوشهر ، راهسازی ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.