سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله ترياک در فيروزکوه متوقف شد

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فيروزکوه شرق تهران با تأکيد بر برخورد قاطع پليس با مجرمان از کشف 5 کيلوگرم ترياک در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس، جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فيروزکوه در تشريح اين خبر گفت : در راستاي طرح تشديد مقابله با تهيه وتوزيع مواد مخدر، مأموران انتظامي اين شهرستان در پي اقدام اطلاعاتي مبني بر حمل مواد مخدر از طريق جاده هاي اصلي شهرستان، مراتب را در دستور كار خود قرار دادند.
سرگرد "عربي" افزود: اكيپ هاي عملياتي يگان امداد شهرستان در اين راستا يك دستگاه خودروي پزو پارس به رانندگي فردي به هويت "مهدي – ب" و سرنشيني دو خانم به هويت "ندا – ل" و "سارا- ل" را شناسايي کردند.
وي ادامه داد: پس از توقف خودرو ، مأموران نسبت به كنترل مدارك اقدام که در بررسي اوليه از خودرو مشخص شد، افراد مذکور که نسبت خانوادگي با يکدگر داشته قصد دارند 5 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک که در قسمتي از خودرو مخفي کرده بودند را به يکي از شهرهاي شمالي کشور قاچاق نمايند؛ که در اين رابطه خودرو توقيف و هر سه متهم دستگير شدند.
اين مقام انتظامي با اشاره به انتقال متهمان به مراجع قضايي تصريح کرد: نيروي انتظامي در راستاي عمل به وظيفه ذاتي خود و تحقق امنيت اجتماعي پايدار، و مقابله با سوداگران مرگ با کساني که بخواهند امنيت و سلامت جسماني مردم را به مخاطره بياندازند برخورد قاطع خواهد کرد./ف
برچسب ها: محموله ، تریاک ، فیروزکوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.