سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ثبت‌نام جهت استفاده از تسهيلات صندوق رفاه دانشجويان تمدید شد

صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعيه اي اعلام كرد : سامانه صندوق رفاه امكان ثبت نام جهت دريافت خدمات و تسهيلات رفاهي را براي دانشجويان تمديد نموده است.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران ؛ در اين اطلاعيه به آن دسته از دانشجويان دانشگاه هاي دولتي، پيام نور، جامع علمي كاربردي، آزاد اسلامي، موسسات غير دولتي – غير انتفاعي و وابسته به دستگاه هاي دولتي اعلام شده است: چنانچه متقاضیان استفاده از وام های دانشجویی به دلايل گوناگون موفق به ثبت تقاضا و ارسال ليست خود جهت استفاده ازاین تسهيلات در موعد مقررنشده اند ، مي توانند در فرصت اعلام شده فوق تقاضاي خود و ليست هاي مورد نظر را در سيستم فاز دو صندوق رفاه دانشجويان ثبت نمايند.

اين مهلت به منظور حمايت بيشتر از دانشجويان كم بضاعت ، همكاري مضاعف با مراكز آموزش عالي و پاسخ مثبت به در خواست هاي مكرر دانشجويان و خانواده هاي آنها جهت بهره مندي از تسهيلات رفاهي دانشجويان در نظر گرفته شده است.

گفتني است سامانه صندوق رفاه دانشجویان برای ارائه وام های دانشجویی به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از تاریخ 27/06/91 تا 10/08/91 به مدت 45 روز کاری فعال بوده است./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.