سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر فراشی:دروازه بان‌های تیم ملی شرایط خوبی دارند/نظری می‌تواند بازهم درخشش جام جهانی 2008 را داشته باشد

مربی دروازه بان‌های ملی فوتسال شرایط مصطفی نظری، دروازه بان اصلی این تیم را مطلوب خواند و گفت: مصطفی نظری آمادگی این را دارد که به مانند جام جهانی 2008 بدرخشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛امیر فراشی در گفتگو با امیرحسین پورمحمد، مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتسال با بیان این مطلب افزود: وضعیت هر سه دروازه بان تیم ملی فوتسال مطلوب است و مشکل خاصی نداریم. با توجه به حساسیت دیدارهای مرحله حذفی و شرایط که مصطفی نظری دارد در دیدارهای این مرحله هم از این دروازه بان استفاده خواهیم کرد. وی در ادامه افزود: علیرضا صمیمی و سپهر محمدی نیز با وجود اینکه فرصت بازی پیدا نکرده‌اند اما از آمادگی بالایی برخوردارند، چرا که در این مدت تمرینات خوب و اختصاصی را پشت سر گذاشته‌اند.
مربی دروازه بان‌های تیم ملی فوتسال عملکرد مصطفی نظری را تا به اینجای مسابقات جام جهانی مطلوب خواند و ابراز امیدواری کرد روند روبه رشد او در جریان مسابقات نیز ادامه داشته باشد.
فراشی به نقش تعیین کننده دروازه بان‌ها در مرحله حذفی مسابقات فوتسال جام جهانی اشاره کرد و گفت: اینکه تیم دروازه خود را حفظ کند بازیکنان با روحیه و اعتمادبنفس بیشتر بازی را ادامه می‌دهد. در حال حاضر تیم‌های مدعی چون روسیه، برزیل و اسپانیا از دروازه بان‌های خوبی استفاده می‌کنند که در تیم‌شان نقشی تعیین کننده دارند.
 "آیا نظری این توانایی را دارد که بازهم به مانند جام جهانی 2008 درخششی خیرکننده داشته باشد؟"، فراشی در پاسخ به این پرسش گفت: نظری از نظر بدنی و روحی آماده است و این پتانسیل را دارد که همچون جام جهانی گذشته بدرخشد. البته اگر تیم در فاز دفاعی بهتر کار کند، نظری هم عملکردی بهتر خواهد داشت.
مربی دروازه بان‌های تیم ملی فوتسال به نزدیکی رقابت در جام جهانی فوتسال اشاره کرد و گفت: به هیچ عنوان فکر نمی‌کردیم تیمی خوب چون گواتمالا از دور مسابقات حذف شود این نشان می‌دهد تمامی تیم‌ها با انگیزه و توانایی بالا پای به مسابقات گذاشته‌اند. در این مسابقات هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت و نباید فقط به نام‌ها توجه کرد./با   
برچسب ها: فوتسال ، مربی ، دروازهبان ، نظری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.