سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

کردستان دارای شرایط بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بنگاه های اقتصادی کلاناست

استاندار کردستان گفت: استان با داشتن ظرفیت ها و پتانسیل های غنی، از شرایط خوبی برای سرمایه گذاری بنگاه های اقتصادی بزرگ بخش دولتی و خصوصی برخوردار است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، شهبازی در دیدار با معاون اقتصادی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سنندج گفت: استان کردستان در بخش های گردشگری، صنعت و معدن و کشاورزی شرایط مناسبی برای فعالیت های اقتصادی را دارد.
وی سرمایه گذاری شرکت ها و بنیادهای اقتصادی زیر مجموعه بنیاد شهید در کردستان را فرصتی غنی برای توسعه منطقه و گامی اساسی در حمایت از خانواده های شهید و ایثارگر استان اعلام کرد.
استاندار کردستان سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، فرآوری سنگ معادن و سرمایه گذاری در بخش های صنعتی را برای ایجاد اشتغال در کردستان مهم اعلام کرد و اضافه کرد: بنیاد شهید برای اشتغال فرزندان شهداء، ایثارگران و جانبازان باید با سرمایه گذاری در استان، طرح های اشتغالزایی ایجاد کند.
شهبازی گفت: هر کدام از شرکت ها و بنگاه های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و یا هر سرمایه گذار دیگری که در کردستان سرمایه گذاری کند با پرداخت تسهیلات مناسب حمایت می شود. /س
برچسب ها: بنگاه ، تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.