سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

پیشرفت طرحهای مهر ماندگار خوزستان سرعت می گیرند

دستیار رئیس جمهور در امور طرحهای مهر ماندگار کشور گفت: با اختصاص اعتبار لازم، ساخت و تکمیل طرحهای مهر ماندگار در استان خوزستان سرعت می گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛علی اکبر محرابیان در نشست بررسی طرحهای مهر ماندگار خوزستان اظهار کرد: هم اکنون 14 طرح در حوزه مناطق نفتخیز جنوب در قالب طرحهای مهر ماندگار در حال اجرا است که می توانند تحول مناسبی در زمینه صنعت نفت در کشور و استان ایجاد کند.
وی افزود: هم اکنون 12 طرح به خوبی در حال ساخت و تکمیل هستند و می توان امیدوار بود تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسند ولی متاسفانه دو طرح دیگر به علت بروز برخی ناهماهنگی ها، در مرحله مناسبی از پیشرفت قرار ندارد که قصد داریم به زودی دلایل این ناهماهنگی ها را به حداقل برسانیم تا این دو پروژه نیز به پیشرفت مناسب برسند.

محرابیان به طرحهای مهر ماندگار خوزستان در زمینه راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص ترین پروژه های خوزستان در مهر ماندگار، تکمیل پل زال به شهرستان اندیمشک است که هم اکنون با پیشرفت خوبی در حال ساخت است و در مدت تعیین شده به بهره برداری خواهد رسید. همچنین با تخصیص اعتباری که برای سایر طرحهای این حوزه انجام شده است، سایر طرحها نیز به خوبی در حال ساخت هستند.

دستیار رئیس جمهور در امور طرحهای مهر ماندگار کشور گفت: با اختصاص اعتباری که برای تکمیل و ساخت طرحهای مهر ماندگار در استان خوزستان صورت گرفته شاهد خواهیم بود که این طرحها با سرعت مناسبی ساخته و در اختیار مردم قرار بگیرند.

وی همچنین گفت: برای اجرا طرحهای مهر ماندگار در استان خوزستان تاکنون 16 هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که با این اعتبار، 70 طرح ماندگار در استان در حال اجرا هستند که این رقم بیشترین طرح استانی در سطح کشور است.
محرابیان عنوان کرد: خوشبختانه در بررسی هایی که از طرح های مهر ماندگار خوزستان داشته ایم، کمترین میزان ناهماهنگی و عدم پیشرفت در پرژه های مهر ماندگار استان مشاهد شد که باعث امیدوار شد.

در این نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با اشاره به اینکه در قالب طرحهای مهر ماندگار باید 100 کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شود، عنوان کرد: تاکنون 50 کیلومتر از این راه های آسفالت شده و در اختیار مردم قرار گرفته ولی در صورت تامین قیر مورد نیاز این طرحها، به زودی شاهد خواهیم بود که سایر راه های مورد نظر نیز آسفالت می شود.

نصراله دهقان تصریح کرد: یکی از مشکلات راه های استان که شاهد هستیم حوادث فراوانی در آن رخ می دهد، بزرگراه آبادان به ماهشهر است که هم اکنون با اختصاص اعتبار لازم به پیشرفت مناسبی دست پیدا کرده و قرار است در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد./س


برچسب ها: پیشرفت ، طرح ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.