سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مذاکرات درباره بودجه 2013 اتحادیه اروپا با شکست روبرو شد

الن لاماسور، رئیس هیئت پارلمانی اروپا و نماینده فرانسه روز جمعه اعلام کرد مذاکرات میان کشورها و پارلمان اروپا درباره بودجه اتحادیه اروپا برای سال 2013 با شکست مواجه شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ، لاماسور افزود شورای وزیران در موقعیتی نبود که مذاکره کند، بنابراین مذاکرات به حال تعلیق در آمد. اکنون کمیسیون اروپا باید پیشنهاد جدیدی را برای از سرگیری مذاکرات ارائه کند .
سخنگوی کمیسر اروپایی مسئول بودجه شکسست مذاکرات روز جمعه را تایید و در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی تویتر اعلام کرد مذاکرات از روز سه شنبه از سر گرفته خواهد شد.
پاتریزیو فیورلی، سخنگوی یانونتز لواندوسکی ، کمیسر اروپایی اعلام کرد  مذاکرات روی بودجه اتحادیه اروپا برای سال 2013 تا روز سه شنبه به حال تعلیق در آمد .
آندریاس ماورویانیس ، وزیر مشاور قبرس در امور اروپایی صبح روز جمعه هنگام ورود به محل نشست مذاکرات خاطر نشان کرده بود مهلت نهایی این مذاکرات روز سه شنبه بود. وی اعلام کرد در صورتی که وزیران و پارلمان روز جمعه به اتفاق نظر دست نیابند، به منظور پایان دادن به روند مذاکرات، پیش از روز سه شنبه باید راه های دیگری بیابند.
مذاکره با وزیران اروپایی مسئول بودجه حتی پیش از آغاز مذاکرات درباره بودجه سال 2013 با اولین درخواست مشارکت جهت تامین هشت میلیارد و نهصد میلیون یورو کسری بودجه امسال، با مانع مواجه شد.
 هشت کشور آلمان، فرانسه، انگلیس، سوئد، هلند، فنلاند، دانمارک و اتریش برای اجتناب از اختصاص منابع مالی جدید، تخصیص مجدد اعتبارهای استفاده نشده ای را که بالغ بر پانزده میلیارد یورو می شد، پیشنهاد کردند. اما کمیسیون به آنها پاسخ داد این اعتبارها قبلا تخصیص داده شده اند.
برچسب ها: بین الملل ، اروپا ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.