سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

نمایندگان كمیسیون امنیت ملی مجلس حادثه اتوبوس دانش آموزان بروجنی را بررسی كردند

نشست نمایندگان ویژه كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان بروجن برای بررسی عوامل حادثه جان باختن جمعی از دانش آموزان بروجنی و همراهان آنان در حادثه واژگونی اتوبوس در محور ارتباطی دهدز – لردگان، در بروجن تشكیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مهدی دواتگر و صفر نعیمی؛ اعضای كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با همراهی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بروجن و جمعی از مسئولان این شهرستان، باجمعی از خانواده های حادثه دیده بروجنی و دانش آموزان دبیرستان دخترانه پاسداران عفت بروجن دیدار كردند.

این نمایندگان در جمع دانش آموزان دبیرستان پاسداران عفت و كادر آموزشی مدرسه گفتند: درس هایی كه دانش آموزان آسیب دیده بروجنی با صبر و پایداری خود به دیگران داده اند، بی نظیر است.

آنان ادامه دادند: با جدیت، علل این حادثه بررسی و پیگیری می شود و با هرگونه قصور در این زمینه برخورد قاطع می شود.

نمایندگان ویژه كمیسیون امنیت ملی با حضور در جمع خانواده های جان باختگان و مجروحان این حادثه هم، با آنان ابراز همدردی كردند.

نمایندگان ویژه كمیسیون امنیت ملی همچنین در دیدار با " حمیده مقیمی " كه جزء دانش آموزان مجروح سرپایی این حادثه است، سانحه واژگونی اتوبوس را بررسی كردند.

نمایندگان كمیسیون امنیت ملی، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان بروجن همچنین با حضور در آرامستان بروجن، بر مزار جان باختگان سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان حضور یافته و یادشان را گرامی داشتند.

******

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. تعدادی از مصدومین این سانحه، پس از درمان، مرخص شدند و تعدادی نیز در بیمارستان های آیت اله کاشانی شهركرد و گلستان اهواز بستری هستند. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.