سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

سؤال از رئیس جمهور در شرایط فعلی به مصلحت نیست

نماینده مردم شهرستان شهركرد و عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: با در نظر گرفتن شرایط موجود كشور و توصیه های اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همگرایی روسای قوای سه گانه، طرح سوال از رئیس جمهور در شرایط فعلی به مصلحت نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سید سعید زمانیان دهكردی اظهار داشت: طرح سؤال در صحن علنی مجلس و استیضاح از حقوق مصرح نمایندگان در قانون اساسی جمهوری اسلامی است ولی در شرایط فعلی كشور كه در تحریم به سر می بریم، همه باید برای كاهش آثار تحریم در كشور تلاش و همكاری كنیم.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس نیز دغدغه تامین معیشت مردم و فراهم كردن زیرساخت ها و قوانین برای توسعه اقتصاد كشور را دارند و این موضوع مهم است.

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اقدامات نمایندگان برای افزایش همكاری و مشورت با دولت به منظور كاهش نوسانات ارزی اخیر در كشور، تصریح كرد: در این موضوع، نمایندگان با دعوت از مسئولان ذیربط در كمیسیون های تخصصی مجلس از آنان در مورد برخی نابسامانی های اخیر بازار ارز و عوامل موثر در ایجاد این نابسامانی سوال كردند.

نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی در پایان، تأمین معیشت مردم، تلاش برای ارائه راهكارها برای كاهش مشكلات تحریم و همكاری با دولت برای كاهش مشكلات اقتصادی به ویژه در بخش تولید را از دغدغه های نمایندگان مردم در مجلس عنوان كرد./س

برچسب ها: سؤال ، رئیس جمهور ، مصلحت ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.