سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

مردم سالاری دینی رقیب جدی دموكراسی غربی است

خطیب جمعه مارگون به برگزاری اجلاس روسای جمهور كشورهای آسیایی در اندونزی با موضوع دموكراسی اشاره كرد و گفت: مردم سالاری دینی رقیب جدی دموكراسی غربی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام 'ناصر مصباح نژاد' در خطبه های نماز جمعه مارگون افزود: دموكراسی واقعی در نظام مردم سالاری دینی محقق می شود و هرگز با لشكركشی نمی توان انتظار تحقق آن را داشت.
وی بیان كرد: مدعیان دروغین دموكراسی می خواهند با لشكركشی اقدام به صدور دموكراسی به سایر كشورهای دنیا كنند.
مصباح نژاد اظهار داشت: امروزه اراده ملت های دنیا بر سرنوشت خود به طور واقعی حاكم نیست و امید است با بیداری بشریت دموكراسی حقیقی عینیت یابد.
وی با تسلیت ارتحال آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' نماینده ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری، عنوان كرد: حضور كم نظیر آحاد مختلف مردم استان در مراسم تشییع پیكر این عالم ربانی نشان از عشق و علاقه چشمگیر مردم به ولایت فقیه و مرجعیت دارد.
مصباح نژاد ابراز داشت: این حضور كم نظیر ریشه در باورهای مكتبی و مذهبی مردم صددرصد شیعه كهگیلویه و بویراحمد دارد و قابل تقدیر است.
خطیب جمعه مارگون افزود: وظیفه علما، روحانیت و مسوولان اجرایی كهگیلویه و بویراحمد با این حضور كم نظیر مردم استان در مراسم تشییع پیكر آیت الله ملك حسینی سنگین تر شده است.
مصباح نژاد گفت: یكی از بهترین و مناسب ترین روش ها برای پاسخ دادن به این حضور كم نظیر خدمت رسانی هر چه بیشتر از سوی مسوولان اجرایی كهگیلویه و بویراحمد به مردم این استان است.
وی به سفر 'كورش امیدی پور' معاون عمرانی استاندار كهگیلویه و بویراحمد به مارگون با درخواست امام جمعه این شهر برای پیگیری روند اجرای پروژه های عمرانی در حال ساخت منطقه و رفع مشكلات آنها اشاره كرد و آن را ستودنی و قابل تقدیر دانست.
مصباح نژاد بیان كرد: امید است كمبودهای موجود در حوزه عمرانی شهر مارگون با تدبیر مسوولان استانی و تداوم اینگونه سفرها هر چه سریعتر برطرف شوند.
وی با اشاره به هفته كتاب و كتابخوانی، اظهار داشت: می بایست كتاب وارد زندگی مردم شود و نهضت مطالعه مفید در جامعه گسترش یابد./س
برچسب ها: مردم ، سالاری ، دینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.