سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عکس‌های رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، مهران احمدی و مصطفی زمانی در نقش‌های تازه

بهرام بهرامیان در فیلم جدیدش به سراغ ترکیب جالبی از بازیگران مرد و زن سینمای ایران رفته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ بهرامیان در  فیلم «آینه شمعدون» که سومین تجربه کارگردانی وی در حوزه سینما محسوب می‌شود به سراغ ترکیب جالبی از بازیگران مرد و زن سینمای ایران رفته است.

 

 در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، نیوشا ضیغمی، مهران احمدی، پانته آ‌بهرام، شبنم مقدمی، لیلا بلوکات، آهو خردمند، مهدی فقیه، برزو ارجمند، اسماعیل سلطانیان و امین ایمانی بازی می‌کنند. بهرامیان پیش از این فیلم‌های«آل» و «پریناز»را ساخته بود.
 

 
 داستان «آینه وشمعدون» درباره زن و شوهری به نام ضیاء و سوری است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند، ضیاء در سیرک کار می‌کرده و حالا بیکار شده است.
 

«ساعت شنی» و «سقوط یک فرشته» مجموعه‌های تلویزیونی هستند که به کارگردانی بهرامیان روی آنتن سیما رفته‌اند. «ساعت شنی» که از مضمونی اجتماعی برخوردار بود، در زمان پخش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، و به خاطر جسارت در طرح مضامین اجتماعی، حاشیه ساز شد.
 

نویسنده فیلمنامه «آینه  شمعدون»، احمد رفیع‌زاده و مدیر فیلمبرداری آن مسعود سلامی است. فیلمبرداری این فیلم همچنان در منطقه فرحزاد تهران ادامه دارد. تهیه کننده این فیلم هم محمد کمالی‌پور است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
عالی بود
کوثر
۱۳:۲۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۱
وااااااااااااااااااای چه باحال.عالی بود