سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترن عناوين خبري روز جمعه "گروه سياسي" باشگاه خبرنگاران

خطبه‌هاي نماز جمعه، سفر رئيس‌جمهور به ويتنام،‌ دلیل شلیک به هواپیمای بدون سرنشین آمریکا، بررسي وضعيت امنيتي سيستان و بلوچستان از سوي كميسيون امنيت‌ملي، گ ديگري از پرونده ترور منافقين از زبان خانواده‌هاي قربانيان ترور، مخالفت قاطعانه قوه قضائيه با درخواست باقي ماندن مهدي هاشمي در بيمارستان از مهم‌ترين عناوين خبري امروز (جمعه)‌گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين  خبري امروز(جمعه 19 آبان) به اين شرح است:


آیت‌الله جنتی:طرح سؤال از رئيس‌جمهور نبايد خلاف اخلاق، ادب و وحدت باشد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور و با بیان اینکه این حق قانونی نمایندگان و امری بجا و لازم است، گفت: اما در این شرایط فعلی اینکه چه مقدار سوال از رئیس جمهور مصلحت است، خود آقایان باید فکر کنند كه دشمن چه بهره‌برداری خواهد کرد؟ آیا همان اختلاف قوا نیست؟

رییس‌جمهور وارد ویتنام شد

محمود احمدی‌نژاد بعد از ظهر جمعه به وقت محلی، به منظور دیدار و گفت‌وگو با رییس‌جمهور و مقامات ویتنام، وارد هانوی پایتخت این کشور شد.

جوکار: دلیل شلیک به هواپیمای بدون سرنشین آمریکا، تجاوز به حریم هوایی ایران بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: شلیک به هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در خلیج فارس به دلیل تجاوز به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بروجردي خبر داد: بررسي وضعيت امنيتي سيستان و بلوچستان با حضور هيئتي از کميسيون امنيت ملي

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: هيئتي از اين کميسيون طي سفري 2 روزه، وضعيت امنيتي استان سيستان و بلوچستان را بررسي مي‌کند.

دواتگري خبر داد:سفر اعضای کمیسیون امنیت‌ملي به قطر و ترکیه برای پيگيري آزادی ایرانیان در سوریه


یک عضو کمیته پیگیری‌ وضعیت گروگان‌های ایرانی در سوریه، از سفر هفته آینده برخی از اعضای این کمیته به قطر و ترکیه برای رسیدگی برای آزادی گروگان‌ها خبر داد.

 آصفري: ايران با اقتدار نظامي و امنيتي خود تکميل‌کننده دايره امنيتي کشورهاي همسايه است

دبير کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: انگليس اگر به دنبال برقراري امنيت است بهتر است مسائل دروني کشور خود را حل کند تا اينکه بخواهد به بهانه‌ ايجاد امنيت وارد کشورهاي ديگر شود.

مطهری: سوال از رئیس جمهور سیاسی نیست، اقتصادی و تخصصی است / زارعی: سوال مهم نیست، حواشی سوال مهم است

مناظره علی مطهری و علی اصغر زارعی در برنامه دیروز امروز فردا از ساعت 22:30 به وقت تهران شروع شد و دو طرف دیدگاه های خود در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور را بیان کردند.

صلواتي:ما کمتر از رامني نيستيم که به رقيبش تبريک گفت

يک اصلاح‌طلب در همايش ملي طرح مناسک گفت: ما کمتر از رامني نيستيم که به اوباما به عنوان رقيبش تبريک گفت.

منتجب نیا:اصلاح‌طلبان اهل قهر نیستند/ عقلای کشور باید مرزی میان سال 88 و امروز قائل شوند

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت:‌مجموعه اصلاح طلبان اهل قهر نیستند از این رو انتظار است عقلای کشور مرز شفافی را نسبت به سال 88 و شرایط امروز ایجاد کنند.

قدرت‌الله علیخانی:موضع‌گیری علیه دولت احمدی‌نژاد هنر نیست/ باید به سراغ خاتمی برویم


مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید برای انتخابات آتی به سراغ خاتمی برویم چرا که اصلاحات به نام خاتمی ثبت و ضبط شده است.

عابديني: شکست سياست‌هاي غرب در افغانستان مشهود است

يک کارشناس رسانه‌هاي بين الملل با بيان اينکه غرب و ناتو از سياست‌هاي دوگانه خود در خاک افغانستان پيروي مي‌کنند، گفت: اين امر نشان دهنده شکست قطعي سياست‌هاي آنها در منطقه است.

برگ ديگري از پرونده ترور منافقين از زبان خانواده‌هاي قربانيان ترور/
منافقين از بردارم تنها يک جمجمه و چند استخوان تحويل دادند


برادر شهيد نظري گفت: تنها چيزي که از پيکر برادرم باقي مانده بود يک جمجمه و يک عدد استخوان شانه‌اش بود.

مخالفت قاطعانه قوه قضائيه با درخواست باقي ماندن مهدي هاشمي در بيمارستان/ مهدي به اوين منتقل شد

يك منبع آگاه پزشكي گفت: با وجود معاینات دقیق صورت گرفته روی مهدي هاشمي و عدم مشاهده هرگونه بیماری قلبی و عروقی، آنژیوگرافی روی مهدی هاشمی انجام و باز هم مورد خاصی در وی مشاهده نشد؛ مهدی هاشمی هیچ مشکل خاص قلبی عروقی نداشت و آنژیوگرافی هم چیزی را نشان نداد.

پهلوان: نمايندگان تکليف مدارک اخذ شده بي‌پايه از دانشگاه آزاد را مشخص کنند

دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان گفت: برخي افراد با اخذ مدارک علمي بي‌پايه و اساسي که بدون برگزاري آزمون دريافت کردند شأن و دانشگاه آزاد را به استهزاء گرفتند و نمايندگان مشخص کنند که معيار پذيرش براي اين قبيل افراد چه بوده است.

شهلا: شکايت شادمان عليه كانون وكلا غير‌قانوني است

نائب رئيس کانون وکلا با بيان اينکه از 5 دادخواستي که عليه کانون ارائه شده 4 مورد در جلسه اول رد شده است، گفت: دادخواست پاياني به علت تغییر زمان رسیدگی به دادخواست از سوی خواهان به دي ماه در مجتمع قضايي شهيد بهشتي موکول شده و بررسي اين مورد نيز به دليل ناوارد بودن خواسته رد خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سیاسی ، هاشمی ، عناوین ، خبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.