سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل حزب مردم‌سالاری:

امروز اصلاح‌طلبان را مساوی فتنه‌گران می‌دانند/ اصلاح‌طلبان احمدی‌نژاد را تحویل جامعه دادند

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بيان اينكه ما اصلاح‌طلبان احمدی‌نژاد را تحویل جامعه دادیم، گفت:‌ امروز اصلاح‌طلبان را مساوی فتنه‌گران می‌دانند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مصطفی کواکبیان در همایش ملی تبیین طرح مناسک با بیان اینکه اصلاح‌طلبان دغدغه اسلام، انقلاب و نظام را دارند،‌ گفت:‌ از لحاظ بین‌المللی در شرایط خوبی قرار نداریم و کشورهایی همچون لیبی، مصر و ... که به تازگی انقلاب کرده‌اند علیه کشور ما قطعنامه حقوق بشری صادر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید دولت وضع اقتصادی را تدبیر می‌کرد، ادامه داد:‌ نباید‌ همه تقصیرها را به گردن تحریم‌ها بیاندازیم؛ دولت‌های قبلی فنر ارز را نگه داشته بودند اما این دولت فنر آن را آزاد کرد و قیمت ارز به یکباره جهش پیدا کرد.

کواکبیان با طرح اين ادعا که وضعیت اداری کشور خوب نیست، گفت: از لحاظ فرهنگی نیز در وضعیت مطلوبی قرار نداریم و 3 هزار و 800 نفر از اتباع کشورمان در خارج از کشور زندانی هستند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری ضمن انتقاد از تعطیل کردن خانه احزاب ادامه داد:‌ اوضاع کشور باید تغییر کند و تغییر نیز فقط با حضور اصلاح‌طلبان امکان‌پذیر خواهد بود و با انزوا و گوشه‌نشینی نیز هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه روش اصلاح‌طلبی،‌ روش امام حسین و انبیاء است، ادامه داد: طرح مناسک را به خاطر تجربه تلخ سال 84 ارائه کردیم چرا که من معتقدم ما اصلاح‌طلبان احمدی‌نژاد را تحویل جامعه دادیم.

کواکبیان ضمن انتقاد از تعدد کاندیداهای اصلاحات در دوره‌های قبل ریاست جمهوری ادامه داد:‌ باید عقل جمعی به کار گرفته شود و خاتمی نیز اولین اولویت ماست.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: امروز اصلاح‌طلبان را مساوی فتنه‌گران می‌دانند.

وی با بیان اینکه اصلاحات زنده است، تصريح كرد: اگر از کاندیدایی غیراصلاح‌طلب حمایت کنیم، مرگ سیاسی است اما اگر دولت آینده اصلاح‌طلب بود باید از اصولگرایان معتدل نیز در مدیریت کشور استفاده کرد.

کواکبیان با بیان اینکه ما خوشحال می‌شویم حصرها برداشته شود و زندانیان سیاسی نیز آزاد شوند، اظهار داشت:‌ شرط اصلی حضور رعایت قانون انتخابات است و باید جلوی سوءاستفاده‌گری‌ها گرفته شود.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پایان خاطرنشان کرد:‌ این همایش ملی بوده و خواسته‌اش اجماع اصلاح‌طلبان است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کواکبیان ، مردم ، سالاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.