سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري خط پايان زورگيري‌هاي دو مرد و يک زن

دو مرد و يک زن که با همدستي يکديگر از مسافران زورگيري مي‌کردند توسط مأموران پليس دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس،ساعت 2 بامداد 4 آبان مأموران کلانتري 140 باغ فيض در حين گشت‌زني در خيابان شاهد ـ جنب پارک شاهد به سرشنينان يک دستگاه خودرو پرايد سفيد رنگ با دو سرنشين مرد و يک سرنشين زن مشکوک شدند. 
در بازرسي از خودرو پرايد، مأموران علاوه بر کشف وسايل استعمال موادمخدر شيشه موفق به کشف دو قبضه چاقو و شمشير، يک عدد شوکر و چندين گوشي تلفن همراه متعلق به افراد غير شدند.
با دستگيري متهمان و با توجه به احتمال ارتکاب جرايم مختلف به‌ويژه سرقت‌هاي خشن، پرونده مقدماتي براي متهمان به اسامي فرزاد 29 ساله، احسان 25 ساله و ستاره 19 ساله تشکيل و به دستور هاشميان، داديار شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران، در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. 
با آغاز تحقيقات از متهمان، هر سه متهم به سرقت‌هاي تحت پوشش مسافرکشي در مناطق غرب تهران به‌ويژه در مناطق شهران، آذري، اتوبان نواب، اتوبان چمران، پل مديريت، فلکه صادقيه و ميدان آزادي اعتراف کردند. 
احسان در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: در زمان سرقت من در صندلي عقب مي‌نشستم و فرزاد نيز راننده بود؛ پس از سوار شدن مسافر ، با تهديد قمه و چاقو اقدام به زورگيري کرده و در صورت مقاومت از شوکر برقي استفاده مي‌کرديم. 
يکي از مالباختگان پس از حضور در پايگاه دوم پليس آگاهي و شناسايي متهمان، در اظهارات خود گفت: در ساعت 23 شامگاه 3 آبان هنگام بازگشت به خانه، از ميدان حق شناس سوار يک دستگاه پرايد سفيد رنگ به مقصد پل مديريت شدم که در داخل ماشين، در صندلي جلو يک خانم جوان و در صندلي عقب نيز يک مرد جوان نشسته بود؛ ناگهان هنگام ورود به داخل تونل، سرنشين صندلي عقب با تهديد قمه مرا مجبور به خم شدن در زير صندلي ماشين اتومبيل کرد و پس از آن اقدام به سرقت گوشي تلفن همراه، يک عدد عابر بانک و کيف دستي حاوي وجه نقد همراهم کرد. 
مالباخته پس از شناسايي ستاره نيز در اظهارات خود گفت: زمانيکه سرنشين صندلي عقب اقدام به گرفتن اموال همراه من از جمله عابر بانک کرده بود، اين خانم که در صندلي جلو نشسته بود به طرف عقب برگشت و با تهديد و کتک اقدام به گرفتن رمز عابر بانک کرد و پس از اطمينان از درست بودن رمز، مرا در اتوبان چمران ـ قبل از تقاطع اتوبان همت به بيرون از ماشين پرتاب کردند. 
سرهنگ کارآگاه مهرداد يگانه، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ، گفت: از همه مالباختگاني که در مناطق مختلف تهران به‌ويژه در مناطق غرب و شمال غرب تهران و توسط سرنشينان خودروهاي پرايد سفيد و مشکي مورد سرقت و زورگيري قرار گرفتند دعوت مي‌شود تا براي شناسايي متهمان و طرح شکايات خود به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان آزادي ـ خيابان زنجان شمالي مراجعه کنند./ف
برچسب ها: دستگیر ، زورگیر ، مرد ، زن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.