سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سراب شهرت در كوير موسسات بازيگري

بعضي از موسسات آموزش بازيگري با سوء استفاده از نام جعلي با پذيرش هنرجويان پول هنگفتي به جيب زده و در پايان دوره تحصيلي فقط يك مدرك فاقد اعتبار براي هنرجو صادر مي‌كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ كلاس هاي بازيگري در ايران دروازه اي را  براي ورود هنرجوياني كه قصد فعاليت در عرصه سينما را دارند، باز كرده، به اين اميد كه شايد در آينده به سوپر استار سينما تبديل شوند و علاوه بر ديدن عكس خودشان بر سر در سينما، امضا دادن، با هوادارانشان عكس بگيرند.
بعضي از همين افراد با سوادي شهرت سراغ موسسات بازيگري مي روند كه برخي از اين موسسات معتبرند و دانشجويان پس از پايان دوره تحصيلشان به كاگردانان سينما و تلويزيون معرفي مي شوند و برخي ديگر با سوء استفاده از نام هاي جعلي با پذيرش هنرجويان زيادي به موسسه شان، پول هنگفتي به جيب مي زنند كه در پايان دوره تحصيلي فقط براي كارآموزان يك مدرك فاقد اعتبار صادر مي كنند واين علاقه مندان براي ادامه فعاليتشان در عرصه سينما خود بايد با پرداخت پول به واسطه ها نقشي در سينما خريداري كنند.
هر چند سوژه ي ما شايد جذاب نباشد و كليشه اي شده اما اگر هزار بار هم آن را عنوان كنيم، مجدداً باز هم كساني هستند كه براي رفتن جلوي دوربين پول هاي كلاني به واسطه ها در موسسات بازيگري پرداخت كنند.
مسلماً اين افراد مرفه با پرداخت پول مورد نظر جا را براي ديگر بازيگران با استعداد و نبوغ در سينما تنگ مي كنند. ديگر مثل گذشته نيست فلان بازيگر كار آموز از جنوب شهر به شمال شهر بيايد تا يك پلان جلوي دوربين قرار گيرد تا شايد به شهرت برسد و از اين حرفه خود و خانواده ي ده نفري اش درآمدزايي كند و در نهايت هم به سوپر استار تبديل شود.
گفتني است؛ اين افراد علاقه‌مند به بازيگري بهتر است براي جلوگيري از سو استفاده برخي از موسسه هاي بازيگري با اطلاعات و شناخت كافي اقدام  به ثبت نام در اين مجموعه ها كنند تا هم پولشان بيهوده هدر ندهند و هم اين كه بازيگري را به صورت حرفه اي تجربه كنند چون پرداخت پول هاي كلان تضميني در تسريع جريان تبديل يك شخص علاقمند به بازيگري به يك سوپر استار سينما نيست.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.