سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهروز عطایی:

عملکرد تبریزیها مطابق پیش بینی ها نبود/ برد تبریزی ها راضی کننده نبود

تیم والیبال کاله آمل در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور سه بریک مقابل تیم شهرداری تبریز پیروز شد.

 بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال  کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  به هیچ عنوان   نباید توقع داشت که تیم کاله آمل  تمام بازیهایش   را سه بر صفر پیروز شود لیگ امسال لیگ سختی است و رسیدن به نتیجه بزرگ بسیار دشواری خواهد بود خوشبختانه تاکنون در هر بازی سه امتیاز کامل را به دست آورده و با 15 امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص داده ایم.

وی یاد آورشد: بازی شب گذشته ما مقابل شهرداری تبریز یک بازی سخت و دور از انتظار بود ما بر اساس پیش بینی ها و آنالیزی که داشتیم مقابل آنها بازی را شروع کردیم به طور کلی باید بگویم که این دیدار سختی تر از پیش بینی های ما بود.

وی تصریح کرد:  به دلیل مصدومیت خمره زینبی و شهرام محمودی سعی کردم ست نخست از آنها در ترکیب تیم استفاده نکنم ولی به خاطر قدرت حریف و کار ضعیف برخی پست ها اقدام به استفاده از آنها از ست دوم بازی کردم.

وی گفت:  با وجود آنکه در این دیدار مقابل شهرداری تبریز بازی را پیروز شده و سه امتیاز کامل را به دست آورده ایم اما به هیچ عنوان همانند دیدار قبل از عملکرد آنها بسیار بالاتر از آن  چیزی  است که در دو بازی اخیر مقابل حریفان به نمایش می گذارند.
وی خاطر نشان کرد:  ضعیف شدن عملکرد بازیکنان تیم کاله آمل، با فشردگی مسابقات در طول هفته اخیر هم  ارتباط دارد این امر در حالی است که بازیکنان تمامی تیم های شرکت کننده در لیگ برتر مقابل ما با انگیزه و قدرت مضاعف ظاهر شده و به نوعی  نام شاگردانم برای آنها  انگیزه سازی می کند به همین دلیل ترکیب تیم کاله برای  گرفتن  پوئن و غلبه بر حریف انرژی زیادی را صرف می کند و خوشبختانه در طول هفته  جاری فرصت برای تمرین و ریکاوری داریم./مح

 

برچسب ها: والیبال ، کاله ، تیم ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.