سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همايش طلايه داران عاشورا

در آستانه ماه محرم و عزاداري سرور و سالار شهيدان امام حسين(ع) گردهمايي هيئتهاي مذهبي با حضور بيش از 120 نفر از اعضاي هيئتهاي مذهبي در شهرستان نظرآباد استان البرز برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس، با نزديک شدن به ايام محرم الحرام و سوگواري امام حسين (ع) ، گردهمايي 120 نفر از اعضاي هيئتهاي مذهبي با حضور سرهنگ «فريدون مکرمي» جانشين فرماندهي انتظامي نظرآباد روز گذشته در فرهنگسراي مهر اين شهرستان برگزار شد .
بنابراين گزارش ، سرهنگ مکرمي در ابتداي اين گردهمايي ضمن اشاره به فلسفه عاشورا ، هدف از برگزاري اين گونه مراسم ها را زنده نگه داشتن ياد عاشورا عنوان کرد و از مسئولان هيئتها خواست تا فعاليتهاي خود را در چارچوب قانون انجام دهند و از نفوذ خرافات در عزاداريهاي جلوگيري کنند.
«سرهنگ مکرمي» در ادامه گفت : هر برنامه اي قانون و مقررات خود را دارد و در اين خصوص مسئولان هيئت ها بايد مراقب افرادي که قصد ترويج خرافات در عزاداري ها را دارند باشند و از بروز انحرافات جلوگيري کنند .
وي گفت : بحمداله مردم هوشيار و ولايي شهرستان نظرآباد ، اجازه نفوذ اقدامات خرافي را در مراسم هاي خود نمي دهند .
در ادامه اين گردهمايي حجت الاسلام اديب يزدي خطيب و مدرس حوزه و دانشگاه نيز ضمن تشکر از نيروي انتظامي آمادگي کليه مسئولان شهرستان را براي خدمت رساني به هيئتهاي مذهبي اعلام کرد و هيئتي را موفق دانست که در مسير ولايت باشد ./ف
برچسب ها: همایش ، عاشورا ، محرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.