سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور بزرگ تخلیه امن و اسکان اضطراری در منطقه 13 برگزار می شود

دبیر ستاد بحران منطقه 13 از برگزاری مانور بزرگ تخلیه امن و اسکان اضطراری در ناحیه سه منطقه 13 خبر داد.

حسین ارشادی در گفتگو با خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت : با توجه به ظرفیت ها و امکانات نهاد های تخصصی و اهمیت آماده سازی شهروندان به هنگام بروز شرایط بحرانی ، شهرداری منطقه 13 این مانور بزرگ را تدارک و برنامه ریزی کرده که در این راستا سومین جلسه  هماهنگ مانور بزرگ  چندی پیش تشکیل شد.
وی افزود : برگزاری چنین مانور هایی ضمن اینکه باعث آگاهی شهروندان از فعالیت های نهاد های تخصصی و نحوه مقابله با شرایط اضطراری شده  ، منجر به هماهنگی و توان افزایی نهاد ها و سازمان ها ی تخصص نیز می شود.
ارشادی  ابراز امیدواری کرد : با همراهی و همفکری سازمان ها و همچنین  شورایاران و شهروندان بتوانیم این مانور بزرگ را به نحو مناسبی برگزار کرده و گام موثر در آمادگی شهروندان برای مقابله با شرایط اضطراری برداریم .
 وی تصریح کرد  : تا کنون 3 جلسه هماهنگی با حضور دست اندرکاران و نمایندگان سازمان های تخصصی برگزار کرده ایم که  با هماهنگی ها و برنامه ریز های صورت گرفته در اطلاع رسان و آگاهی شهروندان امیدوارم این مانور زمینه ساز ارتقای  توان سازمان ها و نهاد ها در امر مدیریت بحران  باشد.
وی در تشریح نحوه برگزاری این مانور اظهار داشت : مانور بزرگ منطقه با محوریت تخلیه امن و اسکان اضطراری با همکاری مناطق معین 8 و 14 برگزار و بدین منظور با اعلام  شرایط اضطراری سازمان ها مسئول در تمامی سازمان ها حضور یافته با بهره گیری از امکانات و تجهیزات عملیات تخلیه امن ، امداد و نجات اجرا می شود
ارشادی ادامه داد : برای اولین بار در شهر تهران ضمن بهره گیری از حضور گروه های دوام  مناطق معین ، عملیات انتقال آذوقه و مواد غذایی با هماهنگی نیروی هوایی و هلال احمر  توسط بالگرد نیز  صورت می گیرد./ف
برچسب ها: مانور ، تخلیه ، اسکان ، اضطراری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.