سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوش پوشی در فصل پاییز

با رسیدن به میانه های فصل پاییز مشکل پیدا کردن بهترین لباس برای این فصل بار دیگر خودنمایی می کند. لباس های تابستانی بسیار سرد هستند و هنوز وقت پوشیدن لباس های زمستانی نیز نرسیده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در فصل پاییز باید لباس های مخصوص خودش را به تن کنید. این لباس ها غالبا نه خیلی گرم هستند و نه اینکه باعث می شوند شما از سرما به لرزه افتید. این در حالی است که بسیاری دوست ندارند ظاهر کلی لباس هایشان بهم بریزد و می خواهند همیشه ظاعر مناسبی داشته باشند.

ژاكت و كت

پاييز فصل لايه‌لايه لباس پوشيدن است؛ يعني به جاي پوشيدن يك لباس گرم و سنگين، بهتر است چند لباس نازك را روي هم بپوشيد تا در صورت گرم و سرد شدن دماي هوا يا در مكان‌هاي متفاوتي كه در آنها قرار مي‌گيريد، بتوانيد به راحتي پوشش خود را تغيير دهيد. يكي از اين پوشش‌هاي ضروري «ژاكت» است. پوشيدن يك بلوز كاملا اندازه بدن با يك ژاكت تك‌دكمه‌اي، جليقه يا كت جين برای این فصل بسیار مناسب است.

پليور

پليورهايي كه از الياف طبيعي تهيه شده‌اند، بهترين انتخاب براي اين فصل هستند. پشم، كشمير و كتان از اليافي هستند كه جابجايي هوا در آنها خوب انجام مي‌شود و براي لايه‌لايه پوشيدن لباس مناسب‌اند. از طرفي احتمال اينكه حساسيت پوستي ايجاد كنند نيز كم است و دوام زيادي دارند.

شلوار

شلوارهاي مخمل كبريتي كه رنگ‌هاي متنوعي دارند و مي‌توانند با بلوزهاي زيادي هماهنگ شوند و شلوارهاي جين با رنگ‌هاي تيره و متمايل به آبي نفتي، مناسب و مد اين فصل هستند.

جوراب

در این فصل برای خریدن جوراب نیز باید دقت زیادی داشته باشید. انتخاب یک جوراب محکم و ضخیم می تواند هم پای شما را گرم نگه دارد و هم اینکه در صورتی که اتفاقی داخل یک چاله آب افتاید از پای شما محافظت خواهد کرد.

کفش

داشتن چكمه در فصل پاييز و زمستان يك ضرورت است بنابراين اگر مي‌خواهيد در اين فصل پاپوشي تهيه كنيد، بهتر است به جاي خريد كفش، چكمه بخريد. انتخاب نيم بوت چرم، سبك و با پاشنه متوسط برای خانم ها نشانه تيزهوشي است . البته چكمه بلند براي مناطقي كه فصل باراني بيشتري دارند، بهتر است.

كيف چرمي

خانم ها توجه داشته باشند که اگر مي‌خواهيد در اين فصل كيف بخريد، بايد حساسيت بيشتري در مورد جنس آن به خرج دهيد و «چرم و جير» و رنگ‌هاي بين قهوه‌اي خاكي و قرمز گرم بهترين انتخاب‌ها هستند. وقتي كيف مي‌خريد، دقت كنيد اندازه آن با جثه‌تان متناسب باشد يعني اگر ريزنقش هستيد، كيف كوچك‌تر و اگر درشت‌هيكل هستيد، كيفي بزرگ‌تر انتخاب كنيد. اگر جثه شما و كيفتان خيلي با يكديگر هماهنگ نباشند، ريزي و درشتي شما بيشتر به چشم مي‌آيد.
برچسب ها: خوش ، پوشی ، پاییز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.