سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوکار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

عربستان با تحریک آمریکا ایران را متهم به تجاوز سواحل دریایی خود کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عربستان با ایجاد جنگ روانی نخواهد توانست قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را تحت الشعاع قرار دهد.

محمدصالح جوکار نماینده یزد و صدوق در پی ادعای عربستان مبنی بر نقض مکرر مرزهای دریایی‌اش توسط جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: این ادعاها بی پایه و اساس بوده و هیچ گونه بار حقوقی  ندارد.

وی افزود: عربستان با تحریک آمریکا دست به چنین اقداماتی زده و درصدد است تا قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را تحت الشعاع این ادعاها قرار دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که عربستان به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه ایران در منطقه است، گفت: از زمانی که نیروهای نظامی ایران با قدرت هر چه بیشتر آب‌های ساحلی کشورمان را تحت سلطه خود قرار داده‌اند عربستان و برخی کشورهای عربی با تحریک آمریکا نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهند.

جوکار اظهار داشت: سازمان ملل نمی‌تواند خارج از چارچوب مقررات بین‌المللی عمل کرده و لذا شکایت به سازمان ملل در این خصوص بی‌نتیجه خواهد بود.

نماینده یزد خاطر نشان کرد: عربستان با این اقدامات راه به جایی نبرده و هرگز نخواهد توانست قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را تحت الشعاع قرار دهد.
انتهاي‌پيام/
برچسب ها: سواحل ، دریا ، عربستان ، ایران ، نظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.