سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد حسن انصاري فر:

فدراسيون از تاجيكستان ضعيف تر پيدا نكرده بود/تاجيكستان كلاس فوتبال ما را پايين مي آورد

بازيكن سابق تيم ملي فوتبال تاجيكستان را حريف بسيار ضعيفي براي محك زدن بازيكنان تيم ملي دانست.

محمد حسن انصاري فر به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تاجيكستان حريف بسيار ضعيف بود و به حدي نبود كه بتواند سر راه تيم ملي ما شود و بتواند بازيكنان تيم ملي را محك بزند و روي بازي با تاجيكستان نمي توان خيلي حساب ويژه باز كرد و نبايد با برد برابر اين تيم گول خورد زيرا تاجيكستان در حد و اندازه هاي رقباي هم گروه ايران در رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2014 نبود و چهره يك تيم ضعيف و دست و پا بسته را داشت.

بازيكن سابق تيم ملي تصريح كرد: بهتر بود فدراسيون رقيب قدرتمندي را براي تيم ملي انتخاب مي كرد تا بازيكنان تيم ملي بهتر با يكديگر هماهنگ مي شدند و انتخاب تيم هايي مثل تاجيكستان كلاس فوتبال ما را پايين مي آورد و بايد بازيكنان تيم ملي براي صعود به جام جهاني در برابر حريفان قوي تري بازي كنند.

مدير عامل سابق پرسپوليس در خصوص دعواي ژوزه و كي روش گفت: قصد ندارم وارد دعواي دو مربي پرتغالي شوم و از هر گونه اظهار نظري در اين خصوص صرف نظر مي كنم زيرا آقايان سو برداشت مي كنند.

اين بازي كليدي ترين ديدار تيم ملي در راه رسيدن به جام جهاني خواهد بود و اصلي ترين سلاح تيم ملي در اين ديدار حضور يكصد هزار تماشاگر در استاديوم آزادي خواهد بود و اگر ازبكي ها وارد استاديوم با صد هزار تماشاگر شود روحيه خود را از دست خواهند داد و تيم ملي مي تواند با حمايت تماشاگران به راحتي ازبكستان را شكست دهد.

هافبك سابق تيم ملي فوتبال ادامه داد: نبايد كار صعود به جام جهاني را به روزهاي آخر و اما و اگر سپرد بايد در تهران با شكست ازبكستان كار را تمام كرد زيرا از دست دادن امتياز اين ديدار روحيه بازيكنان براي بازي در سئول و دوحه برابر كره جنوبي و قطر كاهش خواهد داد و بايد تماشاگران به حمايت تيم ملي بيايند تا با خيال راحت مسافر مسابقات جام جهاني در برزيل شويم./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.