سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست داشتن مبارک در ترور "انور سادات" اثبات شد

وکیل "رقیه سادات" اخیرا موفق شده در سرویس جاسوسي آمریکا به سندی دست یابد که دست داشتن حسنی مبارک در ترور انور السادات را اثبات می کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه مصری الشعب، دکتر "سمیر صبری" وکیل "رقیه سادات" که پیشتر دادخواستی مبنی بر اطلاع و دست داشتن حسنی مبارک در ترور "انور السادات" ارائه داده بود، موفق شد در سرویس جاسوسي آمریکا به سندی دست یابد که اطلاع داشتن مبارک از طرح ترور انور السادات را به طور قطع اثبات می کند.
بر اساس اين سند، حسني مبارک از طرح ترور آگاهي داشته و با مخفی نگه داشتن آن و ندادن اطلاعات به دستگاه امنیتی مصر، در واقع در ترور انور السادات دست داشته است.
گفتنی است، دکتر صبری در سال 2011 دادخواست رقیه سادات علیه حسنی مبارک را تنظیم کرده بود و با انجام تحقیقات و ثبت اظهارات شاهدان عینی 97 سند مبنی بر دخالت مبارک در ترور انور السادات را ارائه داده بود، و با کشف این سند خیانت در سیستم جاسوسي آمریکا دیگر جایی برای برائت مبارک از اتهام دست داشتن ترور انور السادات باقی نخواهد ماند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی ق الف
۱۸:۳۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
در فیلم ترور سادات این امر با اشاره ایکه مبارک (با لباس نظامیسمت راست سادات) با سر انجام میده کاملا مشخصه . .
طبیعی هم هست سادات اگر زنده میموند بخاطر سابقه اش دذ مبارزه در کنار ناصر( که البته اونهم متهم به قتل ناصره) در جبران اشتباهاتش میکرد و دستگیرشدگان معترض رو بجای قتل عام (توسط مبارک)آزاد میکرد و باعث تشکیل سازمانهای جهادی مخوف توسطشون نمیشد .( تازه این یک دلیل هست ) یکی از چیزها و کارهایی که توسط قاضی. دادگاه مبارک ازش پرسیده نشد همین اشاره سرش در فیلم بود .