سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه الديار لبنان فاش کرد

افشاي جزئيات طرح ترور بشار اسد/ گاز رايگان و بنزين ارزان پاداش قطر به رژيم صهيونيستي

روزنامه الديار لبنان در گزارشي از سفر "حمد بن جاسم" نخست وزير قطر به همراه مدير امنيت اين کشور به اراضي اشغالي به منظور ديدار با مقامات اين رژيم براي جلب همکاري اين رژيم براي ترور رئيس جمهور سوريه در ازاي گاز رايگان و بنزين ارزان قيمت پرده برداشت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الديار، اين روزنامه همچنين با افشاي اطلاعاتي از موافقت رئيس موساد با طرح پيشنهادي قطر براي ترور بشار اسد خبر داده است.

روزنامه الديار همچنين محور نشست حمد بن جاسم نخست وزير قطر با مقامات دستگاه اطلاعات امنيتي رژيم صهيونيستي (موساد) در مورد طرح پيشنهادي ترور بشار اسد را اينگونه برشمرد:
1-گسترش همکاري‌هاي رژيم صهيونيستي و قطر در جهت تامين مالي افسران سوري نزديک به بشار اسد و تشويق آنها به تيراندازي به وي
2- دست دادن با بشار اسد رئيس جمهور سوريه و انتقال ويروس و ميکروب‌هاي خطرناک از اين طريق که به مرگ وي منجر شود.
3- پرداخت ميليون‌ها دلار به افسران دستگاه امنيتي حکومت سوريه و قراردادن بسته‌هاي انفجاري در کاخ رياست جمهوري و انفجار آنها توسط کنترل از راه دور طوري که به مرگ بشار اسد بيانجامد.
4- پرتاب موشک به خودروي حامل بشار اسد رئيس جمهور سوريه در مسير دمشق به فرودگاه لاذقيه در روزهاي پايان هفته هنگامي که بشار اسد براي گذراندن تعطيلات خود به اين منطقه سفر مي‌کند.

در همين حال، برخي منابع از آمادگي قطر براي ارسال گاز رايگان و بنزين ارزان قيمت براي رژيم صهيونيستي به مدت دو سال در قبال اجراي اين ماموريت از سوي نيروهاي امنيتي اطلاعاتي اين رژيم خبر دادند و همچنين کمک در سوخت رساني به اراضي اشغالي يکي ديگر از حمايت‌هاي قطر از رژيم صهيونيستي دانست.

در همين حال، بنيامين نتانياهو اين پيشنهاد قطر را بسيار خطرناک ارزيابي کرده و سقوط حکومت سوريه را براي رژيم صهيونيستي و امنيت آن مهم برشمرده و باعث ايجاد چالش‌هاي زياد براي اين رژيم دانسته است.
برچسب ها: الدیار ، قطر ، افشا ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.