سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعيدي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

دولت نسبت به اجراي قانون سليقه‌اي عمل نكند/ تاثير اجراي ماده 10 نوسازي صنايع بر كاهش نرخ بيكاري

دبير کميسيون اجتماعي با بيان اينکه دولت نبايد نسبت به اجراي قانون، سليقه اي عمل کند، گفت: با اجراي اين قانون بخشي از مشکلات اشتغال و کاهش نرخ بيکاري مرتفع و مي توان از نيروهاي جوان و متخصص بهره برد.

محمداسماعيل سعيدي نماينده مردم تبريز، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به عدم اجراي ماده 10 نوسازي صنايع از جانب دولت گفت: اجراي اين طرح از جانب کميسيون اجتماعي صنايع مورد تاکيد قرار گرفته و دولت به دلايل مختلفي آن را تاکنون اجرايي نکرده است.

وي با بيان اينکه در تصويب اين طرح نظر کارشناسي و حتي نمايندگان دولت اخذ شده بود، افزود: طبق روال، نمايندگان دولت در جلسات کميسيون حضور داشته و پس از بحث و بررسي طولاني اين طرح به تصويب رسيده است.

دبير کميسيون اجتماعي با بيان اينکه دولت نبايد نسبت به اجراي قانون، سليقه اي عمل کند، گفت: قطعا هر قانوني که به تصويب مي‌رسد معايب و نقاط ضعفي دارد ولي نمي‌تواند با چنين استدلالي از اجراي آن سرباز زد.

وي در پايان با اشاره به تاثير مثبت طرح نوسازي صنايع بر اشتغال‌زايي افزود: با اجراي اين قانون بخشي از مشکلات اشتغال و نرخ بيکاري مرتفع شده و مي‌توان از نيروهاي جوان و متخصص بهره برد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: قانون ، دولت ، اجرا ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.