سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاج‌گردون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جنس سوال از رئیس‌جمهور اقتصادی است/حیات خلوت بودجه سالانه حذف شود

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با بیان اینکه جنس طرح سوال از رئیس‌جمهور اقتصادی است، گفت: در صورتی که رئیس‌جمهور همراهی کند طرح سوال از ریئس‌جمهور نتیجه مثبتی خواهد داشت.

غلامرضا تاج‌گردون نماینده گچساران با اشاره به ضرورت ارائه به موقع لایحه بودجه سال 92 به مجلس به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: معتقدم دولت باید نسبت به ارائه به موقع بودجه سال 92 به مجلس اهتمام بورزد تا نمایندگان فرصت کافی برای چکش‌کاری بودجه سال آينده داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در پاسخ به اینکه آیا طرح سوال از رئیس جمهور که با محوریت ارز مطرح شده است در بهبود وضعیت ارزی کشور تاثیر خواهد داشت یا نه، تصریح کرد: اگر همراهی رئیس‌جمهور در این زمینه صورت بگیرد نتیجه مثبتی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جنس سوال از رئیس‌جمهور اقتصادی است، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم رئیس‌جمهور برخلاف تجربه سال گذشته عمل کرده و به سوال‌ها جواب خواهد داد.

نماینده گچساران در خانه ملت به مشترک بودن دیدگاه دولت ، مجلس در تدوین بودجه 92 اشاره کرد و اظهار داشت: کاهش اتکا بودجه به درآمدهای نفتی از متغیرهای ناگزیر بودجه سال آینده خواهد بود که بعد از 8 الی 10 سال گذشته باید در بودجه سال 92 لحاظ شود.

تاج‌گردون توجه به تمرکز زدایی را از دیگر اولویت‌های بودجه سال 92 عنوان کرد و گفت: متاسفانه بودجه سالانه کشور چند تکه شده و به عبارتی حیات خلوت‌های زیادی دارد که باید اصلاح شود.

وی پیشنهاد کرد: بودجه سالانه کشور از جمله در دو بخش استانی و ملی و بدون دخالت اشخاص متعدد تدوین شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در ادامه به ضرورت حذف جدول 12 از بودجه سالانه کشور اشاره کرد و گفت: تمام نهادها و ارگان هایی که از طریق جدول 12 قانون بودجه ارتزاق می‌کنند باید به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ملحق شده و با حساب و کتاب باشند.

وی ابراز امیدواری کرد دولت هر چه سریعتر لایحه بودجه 92 را ارائه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بودجه ، لایحه ، دولت ، مجلس ، حیات ، خلوت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.