سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

ضرورت تقویت وحدت ملی در شرایط ویژه اقتصادی کشور

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی در کشور، بر ضرورت تقویت وحدت و همبستگی ملی در این شرایط تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،ربیگی  در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان چاراویماق با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری افزود : هر کس در این شرایط حساس جنگ اقتصادی کاری کند که موجب خدشه‌دار شدن وحدت و همدلی ملی شود به تعبیر رهبر معظم انقلاب مرتکب خیانت در حق ملت ایران شده است و حافظه تاریخی ملت ایران آنها را فراموش نخواهد کرد.

وی با بیان این که اگر متحد باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند به ما آسیب بزند، افزود: در دوران جنگ تحمیلی تمام دنیا و هر دو ابرقدرت شرق و غرب مقابل ملت ایران ایستاده بودند ولی ما با دست خالی توانستیم عزت و موجودیت انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و حتی یک وجب از خاک کشور را به بیگانه ندهیم.

علیرضابیگی تنها راه موفقیت در عرصه جنگ اقتصادی را تقویت تولید داخلی دانست و خاطرنشان کرد: دولت با تمام قدرت در این راستا حرکت می‌کند، اما اگر شرایطی به وجود آید که توان دولت به جای خدمت‌گزاری و برطرف کردن مشکلات موجود، معطوف به پاسخگویی به افراد مختلف شود نمی‌تواند قدم‌های موثری بردارد.

وی تصریح کرد: کسانی که در شرایط فعلی حرف‌های دشمن شادکن می‌زنند و اظهارات آنها دستاویز رسانه‌های بیگانه برای تضعیف انقلاب اسلامی و یکپارچگی ملت ایران قرار می‌گیرد از نظر ملت ایران خیانت‌کار هستند./س

برچسب ها: ضرورت ، تقویت ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.