سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزييات جذب 2676 نيروي جديد در شركت ملي نفت به زودي اعلام مي شود

مديرتوسعه منابع انساني شركت ملي نفت ايران از اخذ مجوز براي جذب 2676 نيروي جديد در سال 91 در شركت ملي نفت ايران خبر داد و گفت: جزييات و شرايط مربوط به رشته هاي مصوب و مراحل برگزاري آزمون در آينده اي نزديك اعلام مي شود.

عباس خنيفر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: جذب نيروي انساني كارآمد به عنوان يكي از برنامه هاي اصلي مديريت توسعه منابع انساني شركت ملي نفت ايران محسوب مي شود و بر همين مبنا امسال نيز 2676 نيروي جديد از ميان دانش آموختگان مقاطع كارداني و بالاتر جذب صنعت نفت خواهند شد.

وي تاكيد كرد:تمامي اين تعداد نيروي جديد براي تصدي سمت هاي مناطق عملياتي جذب خواهند شد و هيچ جذب نيرويي در تهران صورت نخواهد گرفت.

خنیفر در ادامه بر لزوم توجه به شرايط نيروهاي فعال در صنعت نفت تاكيد كرد و گفت: نيروهاي ماهر و باانگيزه باعث تحول نظام اداري در كشور خواهند شد و صنعت نفت نيز از اين قاعده مستثني نيست.

مديرتوسعه منابع انساني شركت ملي نفت ايران، افزود: در حال حاضر مصوبه هيات مديره در خصوص تغيير آيين نامه اخذ شده و مفاد آن با هم انديشي كميته هاي فرعي و اصلي حاضر در حوزه منابع انساني شركت ملي نفت ايران طراحي و تدوين مي شود.

وي تاكيد كرد: در آيين نامه جديد بر شايسته سالاري تاكيد بيشتري شده است و سعي شده تا اين انتخاب با در نظر گرفتن تمامي مسائل مربوط به امور كاركنان صورت گيرد.

مديرتوسعه منابع انساني شركت ملي نفت ايران،اضافه كرد: برگزاري جشنواره شهيد رجايي و انتخاب كارمندان نمونه از ميان هزاران كارمند نمونه صنعت نفت در جهت افزايش انگيزه خدمت رساني كاركنان خدوم نفت انجام مي شود و تلاش مي شود تا با انتخاب و معرفي برترين ها، امكان الگوسازي در حوزه منابع انساني براي ديگر كاركنان نيز فراهم شود.

خنيفر با اشاره به تغيير معيارهاي مورد نظر در آيين نامه انتخاب كارمند نمونه گفت: شرايط انتخاب كارمندان نمونه از سال 82 ثابت بوده است، با اين وجود با توجه به نتايج حاصل از مطالعات مربوط به اجرايي شدن اين آيين نامه در بازه زماني نزديك به 10 سال و درك نيازهاي جديد كاركنان، تصميم گرفتيم تا نسبت به جايگزيني برخي از شرايط لحاظ شده در آيين نامه جاري اقدام كنيم.

مديرتوسعه منابع انساني شركت ملي نفت ايران خاطرنشان كرد: بر همين مبنا تمهيداتي انديشيده شده تا انتخاب كارمند نمونه در سال 91 مطابق با آيين نامه جديد صورت گيرد./ر
برچسب ها: جزیئات ، استخدام ، نفت ، دانش ، کمیته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.