سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشاعه فرهنگ ترافیک با حضور 11 هزار همیار پلیس در شمال تهران

با هدف اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی در جامعه، بیش از 11 هزار همیار پلیس در مدارس شمال تهران قوا نین راهنمایی و رانندگی را به شهروندان یادآوری می کنند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه یک  مهندس پوریا محمدیان معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک و دبیر کارگروه تخصصی ایمنی شبکه معابر با بیان مطلب فوق اظهار داشت :  در 216 مدرسه گروه همیار پلیس تشکیل شده که به کمک آموزش قوانین به گروه های سنی مشابه و در ضمن به عنوان همراه همیشگی والدین در خودروها ، مسافرین و سرنشینان خودروهای والدین و سرویس های مدارس ، مروجان قوانین هستند.
به گفته وی آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان، بدون هماهنگی و اتفاق نظر با خانواده، بی تأثیر خواهد بود و آموزش های مستقیم و غیر مستقیم که ترکیبی از نقش های آموزشی، کنترلی و پشتیبانی از سوی خانواده اجرا می شود در اجتماعی کردن کودکان و رعایت فرهنگ ترافیک بسیار اثر گذار است.
وی افزود: با همکاری پلیس راهور و اداره آموزش های شهروندی به طور مستمر آموزش های ترافیکی به نوجوانان و جوانان ارائه می شود که پس از پوشش کامل همه مدارس مرحله دوم آموزش با ارتقای کیفی و تغییر محتوای آموزشی با رویکرد شناخت مفاهیم و عوامل ترافیکی آغاز می شود./ف

برچسب ها: فرهنگ ، ترافیک ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.