سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقادات تند مارين لوپن از سياستهاي اولاند

رئيس حزب جبهه ملي فرانسه به شدت از سياستهاي اقتصادي فرانسوا اولاند رئيس جمهور فرانسه انتقاد کرد و آنها را سياستهاي غيراجتماعي دانست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري فرانسه ؛ مارين لوپن رئيس حزب راستگراي افراطي جبهه ملي گفت : پس از پيروزي اولاند شاهد اجراي سياستهاي مشابه دوران نيکلا سارکوزي هستيم. اين دولت تصميم گرفته است ماليات بر ارزش افزوده را که به زيان قشر متوسط است، افزايش دهد.

 اين ماليات قدرت خريد مصرف کنندگان را که در حال حاضر تحت فشارهاي شديدي قراردارند، کاهش خواهد داد. علت افزايش ماليات بر ارزش افزوده نيز اين است که شرکتها توان رقابتي خود را از دست داده اند اما علت اين مسئله به يورو مربوط مي شود نه به تصميمات دولتي.

مارين لوپن ادامه داد نظام اجتماعي ما  تحت فشارهاي اتحاديه اروپا در حال نابودي است. اين فشارها بر قشر متوسط و فقير جامعه سنگيني خواهد کرد. با افزايش ماليات بر ارزش افزوده فشارها بر مصرف کنندگان انتقال خواهد يافت.

وي در ادامه گفت سوسياليستها دقيقا روشهاي راستگرايان حزب او ام پ را در پيش گرفته اند. راه حل واقعي ايجاد سياستهاي ملي اقتصادي است که در حال حاضر به علت قوانين تحميلي اتحاديه اروپا ، به کلي ممنوع است. راه حل ديگر تعيين عوارض بر واردات است تا به اين ترتيب محصولات  فرانسوي ارزان تر عرضه شوند و مشاغل در فرانسه حفظ بمانند.

برچسب ها: لوپن ، فرانسه ، سیاست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.