سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مهرتابان" ویژه «هفته کتاب» برروی آنتن می رود

برنامه رادیویی «مهرتابان» که هر روز صبح از رادیوقرآن پخش می‌شود، در هفته کتاب به صورت ویژه‌ب با محوریت فرهنگ کتاب و کتاب خوانی بر روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رادیو قرآن؛ برنامه رادیویی «مهرتابان » به مناسبت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، به صورت ویژه با موضوع کتاب، فرهنگ مطالعه و کارکردهای کتاب خوانی در زندگی  برروی آنتن رادیو قرآن می رود.
بنابراين گزارش؛ در این برنامه "مریم حاج عبدالباقی"  درخصوص  فرهنگ کتابخوانی مطالبی را بیان می کند و با اشاره به اینکه اولین وحی خداوند به پیامبر اسلام از طریق کتاب و امر به خواندن بوده است به تشریح  اهمیت  مطالعه می پردازد.
همچنين؛ در بخش کارگاهی نیز "عباس گوهری" در رابطه با کاربردی کردن مطالعه و راهکارهای مطالعه صحیح  به ارائه نظرات کارشناسی  نکات قابل بحثی را مطرح می کند.
بر اساس اين گزارش؛ توصیه به کتابخوانی در قالب داستان و توجه به مطالعه در آیات و روایات  با بیانی کودکانه   توسط حجت الاسلام راستگو بخش  دیگری از برنامه «مهرتابان»است.
همچنين؛ پخش بیانات مقام معظم رهبری درخصوص توصیه به مطالعه و اشاعه فرهنگ کتابخوانی، گزارش مردمی، بیان خاطرات پژوهشگر دانشگاهی در زمینه کتاب و کتاب خوانی از دیگر بخش های برنامه «مهرتابان» ویژه هفته کتاب است.
گفتني است؛ علاقمندان می توانند برنامه  "مهر تابان" را به همت گروه اطلاع رسانی و امورمجازی وبه سردبیری "محمدسلیمی" , تهیه کنندگی "سیدنورالدین سجادی" و گویندگی "محمدهادی صلحجو" هرروز از ساعت 6:30 تا  9صبح برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتزو AMردیف 585 کیلوهرتز  از رادیو قرآن بشنوند./ص

برچسب ها: برنامه ، مهرتابان ، رادیو ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.